سردار حاجی زاده: جنگ ۱۲ روزه نقطه عطفی در نابودی رژیم صهیونیستی است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ما آنقدر توانمند هستیم که بتوانیم دشمنان جمهوری اسلامی را به صورت متقابل تحریم و آن‌ها را به عجز و التماس وادار کنیم.

به گزارش مشرق، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب شامگاه جمعه در نخستین یادواره شهدای تخریب مدافع حرم و سومین یادواره شهید «ابراهیم رشید» در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم اظهار داشت: هر ویروسی یک منشاء پیدایش دارد مثل ویروس کرونا و ویروس داعش نیز همانطور که دشمنان اعتراف کردند، برآمده از اندیشکده‌های آمریکایی بود.

بیشتر بخوانید:

سردار حاجی‌زاده: موشک امروز ما آرای مردم است

وی افزود: دشمنان در تلاش برای درگیر کردن دنیای اسلام با جنگ‌های مذهبی توسط نیروهای تکفیری و تروریستی بودند که در این امر، ناکام ماندند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: گروه تکفیری داعش با تدبیر، درایت و تصمیم به هنگام رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفاع و حرکت ایثارگرانه و از خودگذشتگی مدافعان حرم کنترل و مضمحل شد.

بیشتر بخوانید:

دشمن برای تجزیه کشورهای منطقه در تلاش است

وی با تاکید بر حرکت خطیر و بی نظیر رزمندگان مدافعان حرم افزود: هدایت و فرماندهی سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم، عامل اصلی امنیت و آرامش امروز ما و نابودی داعش است.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه بر خلاف تصور عده ای، آمریکا هیچ زمانی دوست ما نبوده است، اضافه کرد: روابط ما با آمریکا عادی نخواهد شد و نظام اسلامی ایران به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست، ولی باید دانست که مشکلات و مسائل مهم ما در دوستی و ارتباط با آمریکا نیز حل نمی‌شود.

وی با اشاره به قدرت و ظرفیت‌های داخلی تاکید کرد: ما آنقدر توانمند هستیم که بتوانیم دشمنانی را که ما را تحریم کرده اند، از طرق مختلف به صورت متقابل تحریم و آن‌ها را به عجز و التماس وادار کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم با تشکیل دولت جدید بتوانیم برای نخستین مرتبه، دولت اسلامی شکل دهیم و با روی کار آمدن نیروهای ولایی و خدمتگزار، گره از مشکلات گوناگون مردم باز کنیم.

منبع: دفاع پرس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    5 7
    *درود خدا برسردار نورانی سپاه جناب حاجی زاده* وسپاه پرافتخارپاسداران*سردارگرامی گل گفتید*آجرتان باخداوند وخسته نباشید،وکورشوند دشمنان شما-مرگ برآمریکا واسراییل غاصب--
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    10 4
    مردم هم رنج و بدبختی و فقر ناشی از عدم عادی سازی رو میکشند و مسوولان البته مشکل پول و حقوق و...ندارن.
    • AU ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      2 17
      سلام.شما انور مرز،در کمپ البانی چطوری درد و مشکلات مردم ایران رو میفهمی! شما که امریکا و عربستان و .. براتون میرسونه.! این بازی ها رو تمام کن،این طرز حرف زدن ها سوخته!
    • افشین IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      14 0
      استقلال بها داره. حفظ تمتمييت ارضی یک کشور بها داره .و دهها دلیل دیگه.وقتیکه میخوایم انتخاب کنیم باید درست انتخاب کنيم. بجای زر مال زدن و حرفهاي تاریخ مصرف گذشته در انتخاب دقت کنید. البته شما لشگر که نه و دسته های قیم نویس آلبانی نشین و تربیت شدگان اسرائیل مثل سگان ولگرد در این فضا ولگردی میکنید و دنبال نمک ریختن بر زخم مردم هستید.انشالله در آینده زخمی نخواهد ماند تا مگسهايي مثل شما روش بشين.
    • فراز IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      شما که دلت واسه مردم میسوزه گوشی چن میلیونیتو بفروش لااقل برای بخشی از مردم خرجش کن دزده پشت درخت قایم میشه میگه می من گربم حکایت شما آلبانی نشین هاس
  • حسام IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    14 8
    سردار کجای امریکا رو میخوای تحریم کنی ؟ شما اصلا حرف نزنید آخه هر یک کلام که از دهن مسئولان ما بیرون میاد تن و بدن ما می لرزه که عواقبش کجای زدگی ما رو فلج میکنه !!!!
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    8 3
    " ما آنقدر توانمند هستیم که بتوانیم دشمنان جمهوری اسلامی را به صورت متقابل تحریم و آن‌ها را به عجز و التماس وادار کنیم." یعنی چه کار کنیم؟
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    7 5
    در برابر کفار موجب افتخارید سردار بزرگوار.
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    9 7
    بهتر نیست در حوزه تخصصی خودتون اظهار نظر کنید؟
    • سینا AU ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      15 6
      مگه گروهگ مجاهدین شر، این کار رو میکن! یا امریکا و باقی خلافکارها؟! تویه منطقه ما چه غلطی میکن؟! اصلا حجاب و یا اینکه به کی نفت بفروشیم و با کی رابطه داشته باشیم،به او چه ربطی داره؟! برو خودت رنگ کن. این بازی ها دوره اش گذشته .. نمی تونید بلایی هم سر اقای رئیسی بیارید! مثل دها سال پیش. که سر بهشتی و مطهری و .. اوردید،انشالله این دفعه،نسل خودتون و گروهگ هاتون هم نابود میشه! و اقای رئیسی مجموعه از ادم خوب کنارشون هست.. کلکتون نمی گیره! از مپ البانی هم سخت براتون .. بخصوص که امروز ایران،کشورهای دوست و برادر زیادی دارد.
    • افشین IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      14 0
      دقیقا این حوزه تخصص ایشون هست. امنييت در همه عرصه ها مربوط به نیروهای مسلح میشه.اوناییکه مدعی بودن زبان دنیا رو بلدن و تخصص دارند نشون دادن که زبان مردم خودشونم بلد نیستن و تخصص هم که از سرو هیکل برجامشون داره می ریزه. اگه تا حالا دستشون بسته بوده دلیل نمیشه که توان و راهی برای کار نباشه.
  • AU ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    12 6
    سلام.هر خبری از سردار حاجی زاده بزارید،مثل یک پکت روی سر گروهک مجاهدین خلق و سلطنت طلب ها و طرفداران ان خراب میشه.(حتا اگر در رابطه با اب و هوا باشه! هرچی! حتا یک کلمه! مشخصه بدجور برجک هاشون رو زده! این مردم بزرگ و مجاهد با خدا و بسیار دوست داشتنی) مردم ایران اکثر دوستش دارن.(مرجع و مدرک،تشیع جناز اقای سلیمانی)/درود برشون باید که راحت حرفش رو میزنه.. همه ما و مردم امید بعد از خدا به اینکه،اقایی رئیسی بتونه جامعه اسلامی حقیقی رو پایه گذاری کنه و به سمت قران که همان انسانیت حقیقی است ببرد.
  • افشین IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    4 0
    ما در جایگاه و مکان جغرافیایی و در،سطحی از قدرت هستیم که براحتی میتوانیم اینکار را بکنیم. البته نیاز به یک دولت و دولتمران شجاع دارد و برنامه ریزی و نقشه راه درست.خواهید دید که شرکت کنندگان در تحریم چقدر و چند روز تحمل خریدن نفت بشکه ای پانصد دلار را دارند و ممنوعييت تردد کشتیها و کالاهای ساخت آنها را. هیچ اتفاقی هم از نوع جنگی نخواهد افتاد .بعضیها نیان اروق روشنفکری بزنند. بر خلاف حرف غریق معروق در استخر فرح دنیای امروز دنیای موشکهاست.نه حرفها و توافقنامه های دوزاری هیچ در هیچ. امنييت در مقابل امنييت و اقتصاد در مقابل اقتصاد.در دنیایی که آمریکا میتواند تحریم یکجانبه کند پس ما هم میتوانیم بر اساس همین خلاف مقابله به مثل کنیم.
  • احمد IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    فقط قبل تحريم طفلکا بهشون چراق قوه و فانوس بدين اذيت نشن تو بي برقي
  • محسن IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    نکنید عه آمریکایی ها گناه دارن تو این گرونی مرغ و غذا و بی برقی بی واکسنی حالا ما تحریم شون هم کنیم که انصاف نیست اصلا
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    برق رو روی آمریکا قطع کنید
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    برق رو روی آمریکا قطع کنید
  • اکبر IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    برق رو روی آمریکا قطع کنید
  • امیرحسین IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    پیشنهاد میدم مانع صادرات مرغ بشین به آمرریکا که اونجا قیمت مرغ بره بالا
  • امیرحسین IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    صادرات مرغ به آمریکا رو متوقف کنید تا قیمت مرغ اونجا بره بالا مردم صف وایسن
  • احسانی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 0
    مانع صادرات واکسن به آمریکا بشین که مجبور بشن برن مکزیک واکسن بزنن
  • محمود IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
    0 0
    سلام ودرود خدا بر سرداران دلاور ایران زمین... آدم دنیا دوست بنده دنیادار میشه..پس کشور دنیا دوست هم برده کشور دنیادار میشه.. لعنت به مانور تجمل که حال مردم عزیزمون را بد کرده...وگرنه با نون خشک زندگی می کردیم واینقدرذلیل نمی شدیم ...که با کشورهایی که سردارمون را ترور کردند بخواهیم حرف بزنیم... اوف به دنیا دوستی..اوف به حرام خوری وتن پروری..اف به شیاطین داخلی که مدام مردم را وسوسه می کنند وپول دار وبی پول حالشون بده.اف به شبکه مجازی بی در وپیکر...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس