کد خبر 1227463
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت/ رشد ۳۹ هزار واحدی شاخص در هفته اخیر

شاخص بورس در هفته اخیر با رشد بیش از ۳۹ هزار واحدی کار خود را در کانال یک میلیون و ۱۴۸ هزار واحدی به پایان رساند.

به گزارش مشرق، بررسی وضعیت شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت نشان می‌دهد که شاخص هفته اخیر را با روند روبه رشدی سپری کرد.

ببینید:

فیلم/ همتی: بازار بورس را درست خواهم کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از سطح یک میلیون و ۱۰۹ هزار واحدی آغاز کرد و با گذراندن هفته مثبت کار خود را در کانال یک میلیون و ۱۴۸ هزار واحدی به پایان رساند که رشد ۳۹ هزار واحدی را نشان می‌دهد.

شاخص بورس و اوراق بهادار اولین روز هفته مورخ ۸ خرداد ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۳۰ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۱۳۱ هزار واحدی رسید.

روند مثبت شاخص در دومین روز هفته مورخ ۹ خرداد ۱۴۰۰ ادامه پیدا کرد و شاخص با رشد بیش از ۱۷ هزار واحدی در سطح یک میلیون و ۱۵۶ هزار واحدی قرار گرفت.

در معاملات ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ شاخص تغییر رویه داد و با اُفت بیش از ۱۰ هزار و ۹۶۳ واحدی به سطح یک میلیون و ۱۴۵ هزار واحدی رسید.

شاخص بورس پس از چند روز روند منفی بالاخره مثبت شد و در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ با رشد بیش از یک هزار واحدی به پله یک میلیون و ۱۴۶ هزار واحدی رسید.

شاخص بورس در آخرین روز کاری هفته مورخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ با رشد بیش از ۸ هزار و ۱۶۶ واحدی به کانال یک میلیون و ۱۴۸ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد ۲۶ واحدی در سطح ۱۷ هزار و ۷۰۴ واحدی ایستاد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد شاخص بورس بعد از مدت‌ها ۴ روز هفته را با روند مثبت گذراند و فقط یک روز کاری با روند منفی سپری شد و در حالت کلی شاخص روند روبه رشدی داشته است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس