کد خبر 1228422
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
4 ستاره تیم ملی در خطر محرومیت از بازی با عراق

۴ ستاره تیم ملی فوتبال ایران در صورت دریافت کارت زرد در بازی با کامبوج دیدار با عراق را از دست خواهند داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه در سومین دیدار دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف کامبوج می‌رود اما ۴ بازیکن در آستانه محرومیت از بازی عراق هستند.

سردار آزمون، احسان حاج صفی، محمد حسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی ۴ بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت زرد دیدار حساس ایران و عراق را از دست خواهند داد. آزمون و حاج صفی در بازی رفت مقابل بحرین،مهدی ترابی در دیدار با هنگ‌کنگ و کنعانی‌زادگان در بازی برگشت مقابل بحرین از داوران کارت زرد دریافت کرده‌اند.

مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل دریافت دو کارت زرد در بازی اول با کامبوج و عراق در دو رفت دیدار گذشته تیم ملی مقابل بحرین را از دست داد و محرومیت وی به پایان رسید و شب گذشته برای دقایقی در ترکیب تیم ملی به میدان رفت. همچنین مسعود شجاعی در بازی با عراق از داور بازی ۲ کارت زرد دریافت کرد و بازیکن محروم ایران در دور برگشت محسوب می‌شد که البته نام این بازیکن در فهرست جدید تیم ملی قرار نگرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید کلباسی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    12 0
    بهتر است این بازیکنان مخصوصا سردار آزمون و ترابی مقابل کامبوج غایب باشند و با استراحت بیشتر در مقابل عراق بازی کنند
  • بنده خدا IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    2 4
    حج صفی بدردتیم ملی نمی خوره
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    5 2
    سردار آزمون رو باید بازی بعدی بهش استراحت بده و از کریم انصاری فرد استفاده کنه. احسان حاج صفی هم که روی فرم نیست و جایگزین اون می‌تونه در پست هافبک دفاعی سعید عزت‌اللهی باشه. کامبوج رو با تیم سوم ایران هم سوراخ می‌کنیم. بهتر هست به بازیکن‌های اصلی استراحت بدیم تا جلوی عراق با قدرت ظاهر بشیم
  • مجید IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    یعنی عراق باهیچ کارت زردی تااینجاواردمسابقات شده. البته بهترکه باتیم کامبوج ازنفرات حساس استفاده نشه چون خطر افرین میشه. بهترکه بچه ها استراحت کامل بکنندبرای یک نبرد واقعی واقعی با عراق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس