سرلشکر صفوی شهادت «حسن عبدالله‌زاده» را تبریک و تسلیت گفت

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با صدور پیامی شهادت مدافع حرم پاسدار رشید اسلام حسن عبدالله‌زاده را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با صدور پیامی شهادت مدافع حرم پاسدار رشید اسلام «حسن عبدالله‌زاده» در مصاف با تروریست‌های تکفیری را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون

سردار سرتیپ پاسدار احمد عبدالله زاده، مشاور محترم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

خبر شهادت فرزند گرامیتان، شهید مدافع حرم «حسن عبدالله زاده» از پاسداران خوشنام سپاه پاسداران و طلایه‌داران دفاع از انقلاب اسلامی و ایران عزیز در عصر حاضر، واصل و موجب تألم خاطر گردید.

شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد و در این راه پر سعادت، افتخار دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها توفیق مضاعفی برای شهیدان مدافع حرمی است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند.

بیشتر بخوانید

نحوه شهادت شهید حسن عبدالله‌زاده از زبان پدر +عکس

روحیه حماسی، شهادت‌طلبی و زندگی سراسر مثال‌زدنی شهیدانی همچون شهید حسن عبدالله‌زاده تنها با تربیت در مکتب اسلام، قرآن و ولایت و در سایه آموزه‌های پدران و مادران سرافراز این سرزمین حاصل می‌گردد که خود زمانی جزئی از صحنه دفاع از کیان این مرز و بوم بوده‌اند.

یقیناً رزمندگان مدافع حرم تداوم دهنده راه دفاع از اسلام و انقلاب و پرچمداران آزادگی در سراسر جهان هستند و آن‌ها ادامه‌دهندگان راه دفاع مقدس ایران در صحنه‌ای متمایز در دفاع از امت اسلامی هستند.

اینجانب شهادت این شهید ارجمند را به جنابعالی، خانواده آن شهید، مادر و برادران و خواهران و همرزمان و همکاران در سپاه پاسداران تبریک و تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن شهید سعید، علو درجات و هم‌نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر عزیزان پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس