نحوه شهادت شهید حسن عبدالله‌زاده از زبان پدر/ آرزوی مشترک با «حاج قاسم» + عکس

شهید والامقام حسن عبداله زاده سال ۱۳۶۵ در اهواز به دنیا آمد.

به گزارش مشرق، بار دیگر یکی از فرزندان قهرمان اسلام در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و ایران اسلامی  به دست مزدوران استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام به درجه رفیع شهادت رسید

 شهید والامقام حسن عبداله زاده سال ۱۳۶۵ در اهواز به دنیا آمد. او از کودکی عاشق و دلباخته مولای خود حضرت امام حسین علیه السلام  بود و در طول سالیان عمر پر برکت خود همواره در مراسمات عزاداری بعنوان میاندار شرکت می جست. به بسیج و بسیجیان عشق می ورزید و بیشتر اوقات خود را با بسیجیان گذرانده و سالها فرمانده پایگاه بسیج محل خود بود.


این شهید دلاور به کشورش ایران، شدیدا علاقه مند بود و شجاعانه در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی و کشور عزیز خود حضوری فعال و مستمر داشت و در دفاع از آن کوچکترین تردیدی به دل راه نداده و تا سرحد جان ایستادگی می کرد، بطوریکه یکبار در مقابله با فتنه گران، اغتشاش گران و متجاوزان به حقوق و اموال مردم به شدت مجروح شد اما حکمت و تقدیر الهی بر آن بود که این شهید جان خود را در مقابله با دشمنان اصلی اسلام و کشور از دست دهد.


شهید عبدالله زاده در سال ۱۳۸۷ با عشق وافر با تحصیلات لیسانس به عضویت سپاه درآمد. او پای ثابت زیارت حضرت عبدالعظیم در هر شب جمعه بود. در زندگی خود به مردم عشق ورزیده و همواره دغدغه زندگی و معیشت آنها را از نظر دور نمی داشت و تلاش میکرد هر کمکی که میتواند به قشر مستضعف و ضعیف جامعه بکند.

گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم، حاج حسن عبدالله‌زاده


این شهید والامقام به ورزش خصوصا ورزشهای رزمی علاقه داشت و دارای کمربند مشکی بود و با تشکیل کلاس و راه اندازی باشگاه شاگردانی را تربیت کرد. از دیگر ویژگی های برجسته شهید، حسن معاشرت، خوش اخلاقی، با محبت، خنده رویی، جذابیت و گرمی بود به نحوی که  محور حلقه دوستانش در هر محفل زبانزد وصف و تحسین آنها بود. بر ساده‌زیستی تأکید داشت و خود نیز در ساده‌زیستی الگو به شمار می رفت.


با گسترش فعالیت گروه تکفیری داعش و در خطر قرار گرفتن میهن عزیزمان و حریم اهل بیت علیهم السلام برغم داشتن ۳ کودک خردسال داوطلبانه به صحنه های مبارزه و جهاد علیه این جریان سفاک و خونریز شتافت و بارها در جبهه مقاومت حضور یافت.  


همانند فرمانده خود حاج قاسم سلیمانی به شهادت علاقه وافر داشت و همواره به دوستان خود بهنگام سفرهای زیارتی درخواست دعا می کرد تا به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست پیدا کند.


شهید حسن عبدالله زاده بسیار شجاع بود و در صحنه های سخت پیکار با داعش از خود دلاوری های زیادی نشان داد تا اینکه در عصر ۱۳خرداد ماه در استان دیرالزور سوریه به کمین گروهک تکفیری و خون آشام داعش افتاده و به همراه  همرزمش، شهید محسن عباسی به آرزوی شهادت نائل آمد
مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد شهادت پر افتخار این سرباز اسلام و ایران را به محضر رهبری معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران، خانواده شهید پرور عبدالله زاده و همرزمان عزیزش تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ علو درجات و حشر با اولیاء الهی را برایش مسئلت دارد.


راهش پر رهرو و یادش گرامی باد

۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰
          
روابط عمومی مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس