به گزارش مشرق یک کاربر در رشته توئیتی با طرح این سوال که چرا نباید مقهور نظرسنجیها شد و یا با آن جشن پیروزی گرفت، نوشت:
نظرسنجیهای میدانی:
این نظرسنجیها به دلیل کرونا احتمالی و بلوک به بلوک نیست. در محیطهای عمومی و به شکل اتفاقی است. کرونا حضور افراد مختلف در محیطهای عمومی را کانالیزه کرده است. قدمزنان شهر در این روزها عمومیت ندارند.
نظرسنجیهای تلفنی:
تا پیش از سوت آغاز هنوز افکار عمومی شکل نگرفته بود. بعد از اعلام نیز بازی چنان یکطرفه و با تصویر کاندیدای پیروز است که ترس، منفعت، همنوایی با پیروزان و ... یا به نظر ندادن میانجامد یا بر
نظرات اثرگذار است. فرمولی که برای عمومیت بخشی هم هست درست کار نمیکند.
رای شرمگین و خاموش
رایی که داده میشود و تا صندوق براورد نمیگردد. با هژمونی گسترده تحریم و عدم مشارکت این مدل مشارکت کنندگان در نظرسنجیها دیده نمیشوند.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.