کد خبر 1234182
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
فرمانده هوافضای سپاه: موشک امروز ما، آرای مردم است

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر چه که اقتدار و بزرگی است، توسط مردم خلق می‌شود، امروز موشک ما آرای مردم است.

به گزارش مشرق، سردار  امیرعلی حاجی‌زاده، با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: امروز هر چه اقتدار و بزرگی است، توسط مردم خلق می‌شود و حال رخ داده است.

فرمانده هوافضای سپاه در پاسخ به این سؤال که قدرت موشکی ایران چه پیامی به استکبار جهانی دارد؟، اظهار داشت: موشک امروز ما آرای مردم است.

فرمانده هوافضای سپاه: موشک امروز ما، آرای مردم است

سردار حاجی‌زاده روز جمعه ۲۸ خرداد نیز، در جریان حضور در مسجد ابوذر تهران و پس از انداختن رأی خود  به صندوق در جمع خبرنگاران، گفت: امروز روز تعیین سرنوشت حداقل برای چهار سال است و اینکه همه دشمنان یکپارچه مخالف حضور مردم هستند نشان‌دهنده اهمیت و مهم بودن این حضور است.

وی افزود: امروز میدان ملت ایران میدان حضور در پای صندوق‌های رأی است ما بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادیم همه مردم ایران بودند، اما حاج قاسم مرد میدان بود.

حاجی‌زاده تصریح کرد: امروز تک ملت ایران باید با انتخاب افراد اصلاح در این انتخابات حضور پیدا کنند.

حاجی‌زاده اظهار داشت: ملت ایران از رئیس‌جمهور آینده انتظار تحول دارند و خواستار برون‌رفت از این مشکلات و معضلات هستند همه آن‌هایی که به رئیس‌جمهور فعلی رأی دادند و یا ندادند به وضع موجود معترض‌اند و واقعاً استعدادهایی که در این کشور هست، بهتر از این استفاده نکردند و نگاه به خارج بود و مشکلات امروز به خاطر انتخاب بعد ما بوده است و باید بیایند و درستش کنند.​​​​​​

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    موشک فرداهم ترامپ زن باشدانشاالله.
    • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      اصلش ان شا الله است
  • واو IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    حرف زیادی داشت رای مردم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس