درگیری اشغالگران صهیونیست با جوانان فلسطینی در محله شیخ جراح قدس

صدها فلسطینی در کرانه باختری با به راه انداختن فعالیت‌های خشم شب، به قصد رژیم صهیونیستی برای ساخت شهرک در جنوب نابلس اعتراض کردند.

به گزارش مشرق، صدها فلسطینی در کرانه باختری یکشنبه شب (دیشب) در اعتراض به ساخت شهرک‌های صهیونیستی جدید در «بیتا» در جنوب نابلس دست به اعتراض زدند و فعالیت‌های «خشم شب» برگزار کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، در درگیری‌هایی که در «جبل صبیح» میان فلسطینی‌های معترض و نظامیان رژیم صهیونیستی رخ داد تعدادی از فلسطینی‌ها دچار حالت خفگی ناشی از استنشاق گازهای سمی شدند.

«منور عبدالرحمن» دبیرکل جنبش فتح در بیتا در این خصوص گفت، صدها فلسطینی دیشب خود را به جبل صبیح رساندند و صدها لاستیک خودرو را آتش زدند و اعتراض خود را به ساخت شهرک‌های جدید نشان دادند.

وی افزود، این فعالیت‌ها ادامه دارد و در راستای مقاومت مسالمت‌آمیز مردمی برای بیرون کردن شهرک‌نشینان از این منطقه انجام می‌شود.

عبدالرحمن تأکید کرد که اهالی بیتا در جنوب نابلس ابدا اجازه شهرک‌سازی بر روی اراضی این منطقه را نخواهند پذیرفت.

تلاش رژیم صهیونیستی برای شهرک‌سازی در این منطقه از ماه مارس گذشته آغاز شده است. چندی پیش، شهرک‌نشینان صهیونیست اقدام به ایجاد خانه‌های پیش‌ساخته در منطقه جبل صبیح کرده بودند تا بتوانند شهرک جدیدی را در این منطقه ایجاد کنند.

فعالیت‌های خشم شب معمولا در طول نوار مرزی غزه با فلسطین اشغالی انجام می‌شود و دردسرهای زیادی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد می‌کند.

صهیونیست‌ها غافلگیر شدند +فیلم

دانلود

دانلود

دانلود 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    3 5
    ولی فارغ از هیاهوهای تبلیغاتی، رژیم غاصب صهیونیستی چنان نسخی از حماس و جهاد گرفت که دیگه جرأت شلیک موشک ندارند حتی اگه اسرائیل غزه را بمباران کنه
  • یونس مژده آور IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 1
    به صهیونیست ها هشدار میدهیم سریعا شهرک سازی را متوقف کنند درغیراینصورت خشم مسلمانان جهان دامن شما راخواهد گرفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس