کشف ۱۵۰ میلیارد ریال پوشاک خارجی قاچاق در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر و کشف بیش از ۵۰ هزار ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گزارش مشرق، علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: روز گذشته برابر اطلاع از نگهداری کالای قاچاق در ساختمانی در شمال تهران، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم به محل اعزام که پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس، که مشاهده میگردد محل ساختمان پزشکان بوده و در طبقه چهارم مقادیر انبوهی پوشاک قاچاق با برند خارجی موجود می‌باشد.

بیشتر  بخوانید:

توقیف رنجروور استیشن ۱۰۰میلیاردی در کرج

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید محل اجاره‌ای و فاقد هرگونه اسناد و مدارک بوده و کالاها از حدود یکسال قبل در این محل تخلیه شده است.

ایشان عنوان داشت: در ادامه تحقیقات در ساختمان دیگری واقع در میدان رازی نیز مقادیر انبوهی پوشاک و کفش دپو کشف گردید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کالاها شامل بیش از ۵۰ هزار ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالکین کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس