کد خبر 1235929
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
علی ربیعی نمایه

سخنگوی دولت: چرا عده ای سانسور می کنند؟ ای کاش این کار را نمی کردند؟ برخی بیشترین موضع علیه آمریکا را دارند ولی حاضر نیستند فشار اقتصادی این کشور را بازگو کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    چون خیلی نامرد هستند
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    چقدر بهانه خسته شدیم تقصیر مردم چی هست مگر چقدر زنده اند وچند بار دنیا میان.
  • علی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    1 0
    جنگ اقتصادی را شما وروحانی و جهانگیری و دارودسته اش بر علیه ملت راه انداختید تا مردم را برای تقابل با نظام به خیابان بکشید. خیال نکن خیلی زرنگ هستید. فرافکنی نکنید. شما افساد طلبان غارتگر وخیانتکار باید محاکمه و مجازات شوید.
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    1 0
    مگه تحریم ها بگفته روخانی بالمره لغو نشده بود.
  • وطن پرست DE ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    1 0
    اخه شما از روز اول می گفتید سایه جنگ رو برداشتید. حالا می گید نتنها سایه که خود جنگ بوده؟؟؟
  • DE ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    1 0
    جناب اقای ربیعی بخاطراینکه شما فقط یک نمونه وزیری مثل اقای اخوندی داشتید که از صدتا تحریم تلخ تر عمل کرد و صدها میدان مین نارضایتی تولید کرد. برای اینکه شما وقتی ایران هزاران تا تحریم داشت همه اش به مذاکره های بدون مرز و زمان چسبیده بودید و به رفع و خنثی کردن انواع راهکارهای داخلی تحریم ها در داخل توجه ایی نداشتید و اجازه ندادیددر این جنگ اقتصادی عوامل تولید داخلی مردمی میدان روبه دست بگیرند و علیه دشمنان ایران پدافندی عمل کنن. توجه نفرمودید راههای دیگه برای تجارت تهاتری وکالا به کالا با 198 کشور جهان بشکل پدافندی راه بیافته. مفاسدین اقتصادی رو بعنوان مفسدین فی الارض روی صحفه تلویزیون نیاوردید و تقبیح جدیشون نکردید تا مواضع شفاف خودتون رو بیان بفرمائید، تا اعتماد سازی بشه. با این بی توجهی ها حتی به مشارکت واعتماد مردمی در انتخابات ریاست جمهوری اسیب زده شد. این بی توجهی ها دل مردم روبه درد اورد.
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    2 0
    جنگ اقتصادی را رهبر سال هاست دیده است و به مردم و مسئولان یاددآوری کرده است که برای پیروزی در این جنگ نیاز به اقتصاد مقاومتی است؛ اما آقای روحانی با فریب مردم راه غلط مذاکره با شیطان را نشان داد و 8 سال ما را گرفتار برجام کرد که هنوز هم به جای تمرکز برای خنثی سازی تحریم ها با دیپلماسی اقتصادی، بخشی از انرژی کشور صرف این تقریباً هیچ و یا بهتر بگوییم خیلی بدتر از هیچ می گردد؛ که نمونه اش را می توان در 6 دور مذاکرات پوچ اندر پوچ در وین دید و هنوز دنبال گذاشتن کلاهی گشاد تر از برجام در این 45 روز باقی مانده بر سر ما هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس