جشن صعود انگلیس با پیروزی مقابل چک تکمیل شد

تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شد با شکست دادن جمهوری چک به عنوان تیم نخست گروه D به دور بعدی مسابقات یورو ۲۰۲۰ صعود کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و جمهوری چک از ساعت ۲۳:۳۰ سه شنبه شب در ورزشگاه ومبلی لندن و در چارچوب هفته سوم رقابت های یورو ۲۰۲۰ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم انگلیس موفق شد حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داده و به عنوان تیم نخست گروه خود به دور حذفی این رقابتها صعود کند.  

در نیمه اول این بازی رحیم استرلینگ موفق شد پاس گل گریلیش را تبدیل به گل کند تا انگلیس برنده نیمه نخست باشد. 

جشن صعود انگلیس با پیروزی مقابل چک تکمیل شد

در نیمه دوم نیز انگلیسی‌ها نتیجه را حفظ کردند تا سه شیرها به عنوان صدرنشین به مرحله گروهی خاتمه دهند.   

در دیگر دیدار گروه چهارم مسابقات یورو ۲۰۲۰، تیم های ملی فوتبال اسکاتلند و کرواسی روبروی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان تیم کرواسی موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد. 

در پایان دیدارهای گروه چهارم تیم انگلیس با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین و تیم کرواسی با ۴ امتیاز و با گل زده بیشتر نسبت به چک به دور بعدی صعود کرد. تیم چک ۴ امتیازی شد و باید در انتظار پایان دیدارهای گروهی باشد تا شاید به‌عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم صعود کند.

جشن صعود انگلیس با پیروزی مقابل چک تکمیل شد

ترکیب انگلیس: 

جردن پیکفورد، کایل واکر، لوک شاو، دکلان رایس، جان استونز، هری مگوایر، جک گریلیش، هری کین، رحیم استرلینگ، کالوین فیلیپس و بوکی ساکا از ابتدا به میدان می‌روند.

ترکیب جمهوری چک: 

توماس واچلیک، اوندری چلوستکا، ولادیمیر کوفال، توماش کالاس، ولادمیر داریدا، هولس، پاتریک شیک، ماسوپوست، یانکو، سوچک و بوریل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس