سخنرانی روحانی در جلسه هیئت دولت آغاز شد

رئیس جمهور گفت: آن هدف‌هایی که هدف اصلی ما و انقلاب بود را نباید به خاطر انتخابات از یاد ببریم، اصل انتخابات بسیار مهم است و انتخابات به مفهومی از ارکان نظام است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیأت دولت با تبریک ایام ولادت باسعادت امام رضا(ع) و ایام دهه کرامت، اظهار داشت: اینکه ما می‌گوییم مسلمان و انقلابی هستیم، انقلابی یعنی تابع امام هشتم بودن و مصالح دنیای اسلام را رعایت کردن.

وی افزود: انقلابی یعنی اینکه اگر وقتی لازم است، با حاکم وقت هم صحبت شدن و همسایه شدن؛ برای حفظ مصالح اسلام حتی امام رضا(ع) یک سمتی را که تمایلی به آن نداشت پذیرفت و انقلابی بودن یعنی اهداف مهم را از یاد نبردن.

رئیس جمهور تاکید کرد: در انتخابات هم بحث ما این است، آن هدف‌هایی که هدف اصلی ما و انقلاب بود را نباید به خاطر انتخابات از یاد ببریم، اصل انتخابات بسیار مهم است و انتخابات به مفهومی از ارکان نظام است؛ جمهوریت مهمترین رکن نظام است و جمهوریت بدون انتخابات حاصل نخواهد شد.

روحانی با بیان اینکه اسلام دارای سیاست، اخلاق، احکام، عدالت، احترام به همگان است، گفت: در اسلام همه چیز سر جای خودش است. مخصوصا اخلاق اسلام که اگر اخلاق از بین رفت و دروغ گفتن بی‌هزینه شد و دروغ گفتن آدم را منفور نکرد؛ باید جامعه ای داشته باشیم که اگر یک نفر دروغ گفت در جامعه از بین برود و هیچکس به او اعتنا نکند. این مهم است و اسلامیت یعنی همین، به شعار و حرف و قرآن خواندن نیست. آنچه از اسلامیت است، اخلاق و رفتار اسلامی است و راستگویی و صداقت و احترام به نظر مردم مهم است.

وی با بیان اینکه درباره جمهوریت می‌توان مردم را سهیم کرد، ادامه داد: در جمهوریت اگر بتوانید ۵۰ درصد مردم را سهیم کنید، می‌شود سهیم کردن حداقلی. در انتخابات و جمهوریت باید فضا را باز کنیم و مردم را در آغوش بگیریم، طرد مردم که هنر نیست. اگر مثلا ما یک تفکری را که ۳۰ درصد از مردم هستند کنار بگذاریم،‌ این چه هنری است؟ اگر ما ۳۰ درصد مردم را کنار زدیم آیا به کشور و امنیت ملی و انسجام ملی خدمت کرده ایم؟ اینکه مردم نگران و ناراحت بشوند، آیا خاصیتی به حال ما دارد؟

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اصل انتخابات بسیار مهم است و یکی از کارهای مهم دولت در هفته های پایانی برگزاری یک انتخابات امن، سالم و با توجه به پروتکل‌های بهداشتی بود، اظهار داشت: اینکه ده‌ها هزار صندوق در سراسر کشور باشد و مردم آزادانه پای صندوق بیایند و رای آنها به صندوق ریخته شود، این کار بزرگی است و اینکه یک جایی در یک صندوقی نیم ساعت یک ربع کسی معطل شده و ما به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش بکشانیم و عظمت این کار را زیر سوال ببریم، این کار درستی است؟ انصاف کجا رفته است؟ کار بزرگی توسط وزارت کشور و وزارتخانه‌های مختلف انجام شد.

روحانی با بیان اینکه همه باید به آقای رئیسی که ۱۸ میلیون رای کسب کرده و رئیس جمهور منتخب مردم شدند یاری و کمک کنیم اظهار داشت: به محض اینکه صبح روز شنبه وزیر کشور اعلام کرد نتیجه انتخابات روشن است در تماس به رئیس جمهور منتخب به ایشان تبریک گفتم و حضورا نیز خدمت ایشان رفتم و ضمن تبریک مباحث خوبی درباره سیاست خارجی، روابط بین‌الملل، مسائل داخلی و اقتصادی مطرح شد البته این نوع جلسات را ادامه خواهیم داد و باید همه واقعیت‌های کشور دقیقا و بدون کم و کاست برای ایشان توضیح داده شود.

وی با اشاره به اینکه این دولت در شرایط بسیار سختی کشور را اداره کرد و معتقدم دولت سیزدهم شرایط آسان‌تری خواهد داشت اظهار داشت: در این دوران، جنگ اقتصادی بر کشور ما تحمیل شد که در تاریخ ایران بی سابقه و در تاریخ جهان کم سابقه بوده است به نحوی که برای واردات دارو و مواد غذایی مشکلات فراوانی داشتیم اما با وجود همه این مشکلات تمامی وزارتخانه‌ها به ویژه وزارت نفت تلاشهای گسترده‌ای انجام دادند تا ارز لازم و مورد نیاز کشور را تامین کند.

رئیس جمهور افزود: برخی در انتقادات خود می‌گویند نگاه این دولت به آسمان است البته که چنین است و ما به آسمان و رحمت خداوند در کنار تلاش و کوشش مردم توجه داریم و وقتی ترامپ از برجام خارج شد دست روی دست نگذاشته و تلاش کردیم کمبودها را جبران کنیم و توانستیم کشور را بدون نفت اداره کنیم این درحالی است که حتی یک نفر هم به این موضوع اشاره نکرد و به دولت خسته نباشید نگفت و متاسفانه با بی‌انصافی واقعیت‌ها گفته نمی‌شود.

روحانی خطاب به ملت ایران گفت: دولت کار بزرگی انجام داده است و جنگ را به پایان رسانید، دولت در سایه ایثار و فداکاری مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری آمریکا را پای میز مذاکره در وین کشاند و مسائل مهم را حل و فصل کردیم و اگر بخواهند و اختیارات به آقای عراقچی داده شود همین امروز می‌توانیم تحریم را تمام کنیم.

وی افزود: عهد دولت با مردم این بود که در برابر آمریکا تسلیم نشویم و بتوانیم کشور را در جنگ اقتصادی اداره کنیم و مواد اولیه را تامین نماییم و به این عهد خود پایبند بودیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت در میان همه مشکلات توانست مشکلات اساسی بانک ها را حل و فصل کند و تکلیف موسسات غیرمجاز را روشن نماید و برای این کار پول زیادی هم پرداخت کرد و بخشی از نقدینگی حدود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان به خاطر اصلاح بانک‌ها است.

روحانی با بیان اینکه با دادگاه نمی شود با فساد مبارزه کرد، خاطرنشان کرد: این دولت مقابل فساد ایستاد و جلوی آن را گرفت و این ما بودیم که با شفافیت توانستیم جلوی فساد را بگیریم، معتقدیم هیچ راهی برای مبارزه با فساد جز شفافیت وجود ندارد و دولتی که اطلاعات را در اختیار مردم گذاشت و پهنای باند را افزایش داد این دولت بود.

وی گفت: امروز باید با آرامش ، امنیت و همدلی قدرت را به دولت سیزدهم منتقل کنیم و خوشحالیم که رئیس جمهور منتخب اعلام کرده که به دنبال شایسته‌سالاری است و نگاه حزبی و جناحی ندارد و ما از این سخنان استقبال می‌کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید تا ساعت و لحظه آخر همت همه ما خدمت به مردم باشد، اظهار داشت: دولت کرونا را با شرایط مناسبی تحویل دولت بعدی می‌دهد و برای تهیه واکسن تلاش خود را همچنان ادامه خواهیم داد و واکسن داخلی نیز به زودی وارد بازار می‌شود.

روحانی افزود: در سه ماهه اول امسال صادرات غیرنفتی نسبت به سال گذشته ۶۹ درصد افزایش داشته است و تراز تجاری نیز سه ماهه اول امسال مثبت بوده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    37 1
    منفوری جناب روحانی اگه محافظات رو بذاری کنار بیای بین مردم می بینی که چقدر عاشقتن!
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      33 0
      با این حرف آقای روحانی که دروغگو باید منفور شود ،موافقم!!!
    • ندا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      3 14
      دروغ که ذات یه سیاست مداره اگه فکر میکنی دروغ نمیگن در اشتباهی
    • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      46 0
      مرتیکه دروغگو اون زمان که جای جلاد رو با شهید عوض کردی و برا انتخابات و رسیدن به پست و مقام به انقلاب و نظام تهمت و افترا بستی و به سید بزرگوار اهانت کردی که اینها 40 سال فقط اعدام و زندان... اهداف اصلی انقلاب رو در نظر داشتی؟ ارواح...
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    18 0
    روحانی امروز از شوک ضربه مردم در انتخابات به او وهمپاللکی هایش کمی به هوش امده وشروع کرد به هیاهو وتعریف از خود وکارهایش نکرده اش در جواب باید گفت مردم چشم دارند وهوشیار ند وکار شده را می بینند و قدر دان هستند ولی روحانی بدان عطر ان است که ببوید نه ان که عطار جنجال کند وتهمت بزند
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      10 0
      آقای روحانی، دنیا دار مکافات است! شما در باره وضعیتی که از دولت قبل خود تحویل گرفتید چطور صحبت میکردید؟!!! یک ذره! انصاف داشتید؟ و حالا انتظار دارید از کار نکرده شما تشکر کنند؟؟!!!
  • ایرانی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    20 0
    ایییییییییییییییییییییییییییی خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مشرق جان خوشت میاد حرص ما رو در بیاری؟؟ کسی که دروغ میگه خود به خود منفوره ولی اگه مسوولیتی هم داشته باشه باید بخاطر دروغ هاش و وقاحتش بازخواست :) بشه اساسی
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    33 0
    آقای روحانی دروغگوتر از شما در عالم وجود ندارد این همه خلف وعده، این همه خیانت به انقلاب و نظام، چوب حراج زدن به منافع ملی بر کسی مکتوم نیست امروز منفورتر از شما در ایران وجود ندارد 8سال پیش قراول جنگ اقتصادی جبهه استکبار علیه این ملت بودی هشت سال کارشکنی کردی هشت سال به این انقلاب خیانت کردی تا نظام مقدس جمهوری اسلامی سقوط کند اما به فضل و توفیق ذات اقدس الهی از این همه شامورتی بازی و کارشکنی طرفی نبستی اینک نظام اسلامی قدرتمندتر از همیشه است و امثال تو آرزوی براندازی این نظام را به گور خواهند برد، هشت سال خیانت به پایان رسید و عذاب سرمدی و بیکران الهی بزودی شامل حالت خواهد شد. و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      14 0
      احسسسسسسسسسسسسسنت بسیار زیبا حرف دل من زدین
    • محمدایوب IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      12 0
      خانم دکتر ممنون خیلی خوب بود انشاالله آرزوی براندازی رابه گور خواهد برد همانطور که پدر معنوی اصلاح طلبان. بابا. به گور برد. فرزند بهاییش نیز به گور خواهد برد به همراه عفت فتنه
    • DE ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      5 0
      وقتی شخصی نظراتی مانند نظرات کاربر محترمه ۱۱:۱۰ مینویسد اینقدر مطلب ثقیل و سنگین است که بعضی ها فکر میکنند ایشان مزاح نوشته. واقعا خداوکیلی همینطور است روحانی و امثالهم کیش شخصیت برایشان عذابی بزرگ شده خب حساب کنید یه بچه از ته دهات سرخه میاد بالابالا و با خالی بندی و حرافی و خشت مالی میرسه به اینجا ناگهان مانند فرعون فکر میکنه واقعا جان و مال و ناموس مردم در دست اوست .فکر میکنه نه , این جمهوری اسلامی را اشتباه ساختند من باید بریزم به هم درست بسازمش خخخخ بیچاره روانپزشک ها چقدر باید خودشون را جلوی بعضی بیماریها بگیرن که از خنده نترکن.مثلا همسایه روحانی در سرخه ممکنه هنوز بنده خدا با اولاغ بارهاش رو جابجا میکنه ولی بارهای روحانی را یک مشت اولاغ جابجا میکنند .البته بارهای سیاسی او منظورم بود. نظیر غربگداهای فلک زده بیچاره که فک کردند با تحریم انتخابات کسی میاد می افته به پاشون تورو خدا رای بِده تورو خدا رای بِده. خخخ ملت با سیلی محکمی به گوششون نواخت که رفتند در ذباله دان تاریخ.
  • پری 44 IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    16 0
    روحانی هم از توبره می خوره هم از آخور
  • شیردل IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    13 0
    ارواح مرده هات !!!!!
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    22 0
    وای چقدر خوشحالم که داری میری
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    19 0
    آقای روحانی بنیانگذار دروغ ، و جای شهید را با جلاد عوض کرده و انقلاب را به ضد ارزش یاد کرد شخص شما هستید که در مناظره۹۲ و ۹۶ با گستاخی تمام انجام دادید
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    10 0
    ... اومده از دروغگویی حرف میزنه ! تا حالا یه حرف راست تو عمرش نگفته حالا داره دروغ گفتن رو تقبیح میکنه ! شیخ حسن و دونالد تو عمرشون اصلا دروغ نگفتن ! باور ندارین وعده 100 روزه اونو برای بهبود اوضاع معیشتی مردم بخاطر بیارین که خیلی راحت گفت اصلا من همچین چیزی نگفتم ! بازم باور ندارین حرفشو در مورد گرون کردن بنزین بیاد بیارین که گفت من صبح متوجه شدم که بنزین گرون شده ! در صورتیکه مبتکر اصلی گرون کردن سه برابری بنزین خود حسن آقا بود !
  • حسین IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    21 0
    این مثلا آقا نمیگه که درصد بسیاری از عدم مشارکت در انتخابات و جمهوریت بخاطر عملکرد و نارضایتی مردم از دولت مردان و مشکلات اقتصادی و عملکرد بی عرضه گان در سران قوه مجریه بوده است
  • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    16 0
    دروغگو
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    9 0
    جناب روحانی شما و دوستانتان 8 سال است که اهداف انقلاب و منافع و وامنیت کشور و مردم را با باور و اعتماد به " کدخدای شیطان " فراموش کردید و کنار گذاشتید . خطا و خطیئه های فراوان شما در 8 سال گذشته از مهمترین علل دلسردی و گلایه های مردم و عدم شرکت در انتخابات بود . شما هیچگاه هنر باز کردن اغوش به روی مردم را نداشته و ندارید . تلخی برخوردهای زشت و بد اخلاقی های وزیر راه و مسکن و وزیر بهداشت شما با مردم کوچه وبازار فراموش نشده و از خاطر نرفته . همچنین درشت گویی ها و تند خویی های شما به دانشمندان و کارشناسان و دلسوزان و منتقدانی که شکست سیاستهای برجامی و اقتصادی شما را دوستانه و محترمانه تذکر میدادند هنوز در گوشهای ما طنین انداز است .
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    17 0
    در سخنان امروز بارها و موکدا و مغرضانه به مشارکت ٤٨ درصدی و تعداد رای رییس جمهور منتخب اشاره کرد!!! این سخنرانی های روزانه و یک طرفه که تقریبا هرروز به صورت زنده از تلویزیون پخش میشه قلب ملت را خون میکنه!!!
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    14 0
    سال 88 ایده تقلب دوستان شما دادند کلید تقلب بت شماست.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    14 0
    بابات بسوزه به این همه خالی بندی و دروغ! مرد حسابی طرف ساعت 11 صبح رفته پا صندوق هنوز شروع نکردن رای گیری رو اونوقت میگی یه ربع تاخیر داشتن، مشخصه کاری کردی که مشارکت زیر پنجاه درصد برسه و آخرین ضربه خود رو به کشور بزنی، من جای مجلس بودم همین امروز ایشان را استیحضاح میکردم که تو این یک ماه باقی مانده خسارت به کشور وارد نکنه و مردم از شر دروغ هاش راحت بشن
  • محمد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    28 0
    پررویی نجومی اوه اوه اوه یکی بیاد دروغگوی های این آقای فریدون را لیست کند: فامیلش دروغی است مدرکش دروغی است وعده هایش هزاران هزار دروغ هم چرخ سانتریفیوژ را از کار انداخت هم چرخ اقتصاد حالا با دروغ مدعی اهداف انقلاب می شود مگر چیزی هم از انقلاب باقی گذاشتی ، حتی گفتی که دولت در مورد بهشت و جهنم مردم وظیفه ای ندارد ... این همه فساد و رباخواری تولید کردی باز هم ادعا؟ امیدوارم دادگاه صالحه ایشان را خلع لباس کند تا دروغگویان جرات این جنایات را نداشته باشند
    • پری 44 ساله IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      15 0
      احسنت
    • AU ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      17 0
      حق با شما خصوصا با این لباس روحانی! براستی این آقا چرا فامیلش از فریدون به روحانی تغییر داده؟
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      11 0
      خونه 46 متری توی یوسف اباد شده 3 میلیادر هزاران لعنت بر تو کلید ایشالله خدا جوابتو بده تو با مردم بدبخت چه کردی؟
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    17 0
    باز هم سخنانی سراسر کذب، بی پایه و اساس و مبهم از روحانی در جلسه ای بی فایده. جناب رئیس جمهور دولت شما حتی به مردم فرصت کنار آمدن با گرانی های بازار را نمی دهد، قیمت محصولات لبنی طی ٢۴ ساعت گذشته بیش ۴٠ الی ٧٠ درصد گران شده است.حداقل آن ١ درصد محبوبیتی که در بین طرفداران شماست را نگهدارید.
    • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      9 0
      طرفداراش هم مثل خودش برن به درک به حول قوه الهی که هر چی بدبختی میکشیم از دست هموناست که حالا که گندش درومده میگن رئیس جمهور هیچ کاره س . میترسن بگن غلط کردیم بهش رای دادیم . خدا از هیچ کدومشون نگذره .
  • مهدی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    18 0
    اگر جرات داری بیا بین مردم این افاضات را بیان کن. همه دارند ثانیه شماری می کنند برای رفتنت و پیوستنت به .....
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    16 0
    دروغ بداست؟!!!!!مرور بردروغهای خودت بیندارببین چزابه شبه کذاب معروف شدی؟جل الخالق.مبخوای برق تشخيص مصلحت؟!
  • DE ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    21 0
    اهداف اصلی انقلاب را نباید به خاطر انتخابات از یاد ببریم یکی از اهداف انقلاب مبارزه با دروغ و خالی بندی و رانتخواری و داداچ بازی و غربگرایی و کدخدا پرستی بود ....
  • سعید IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    16 0
    بانمک اینه که این مخلوق از زندگی همه ی چهارده معصوم تنها درسی که میتونه بگیره صلح با دشمن و سازشه! چه رویی داره
  • محمد IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    16 0
    کل صندوقهای رای گیری حداقل یکساعت با تاخیر باز شدند ( به دلیل قطع بودن سیم ارتباط دستگاه تشخیص هویت ) و این علیرغم هشدار رهبری در دو روز قبل بود ، بازهم فریدون به دروغ می گوید که یک صندق با تاخیر کار کرده ؟؟؟؟!!!!
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    15 0
    بخاطر همین مردم از تو نفرت دارند
  • محمدایوب IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    19 0
    دم زاکانی گرم چه لقب بامسمایی پررویی نجومی. طرف میگه اگه لازم شد با حاکم بشینه صحبت کنه. دربازدید از کارخانه ازشاسی پایین نمیاد 18ماه ازکاخ شاه بیرون نیومده میگه دروغگو منفوره. بیا باهم بریم تو مردم ببین چقدر دوست دارن. ولی احتمالا کفش ویا گوجه کمیاب بشه دوباره چون ازروی علاقه بهت پرتاب کنند. جگر چه اعتماد به نفسی.
  • دخترعمو IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    14 0
    این چهل روز آخر اگه خرابکاری این دولت گل نکنه، و مملکت را با همین میزان خرابی تحویل بده بازم راضی هستیم. میشه یه کاری کرد...
  • وطنم IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    9 0
    منتظر 9 دی و 22 بهمن هستیم تا اونچنااااان راهپیمایی کنیم که چشم اصلاحات دربیاد و علاوه بر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یه مرگ بر ... دیگه اضافه بشه.
  • کسری US ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    8 0
    من نمی دونم این باید چیکار کنه تا اعدامش کنن ؟ اینا علاوه بر جنایت اقتصادی و بدبخت کردن مردم، باعث کشته شدن تعداد قابل توجهی از نیرو های امنیتی و حتی مردم شدن. نمونش فتنه بنزین 98 بود که یکی از کثیف ترین کار هایی بود که این دولت منحوس و خصوصا اون زنگنه خائن انجام داد و یکی از پیامد هاش شهادت سردار سلیمانی بود که دقیقا چند روز بعدش اتفاق افتاد. یکی از مطالبات اصلی از آقای رئیسی باید اشد مجازات این دولت آشغال و کابینش باشه.
  • محمد IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    13 0
    فامیل دروغ ، مدرک تحصیلی دروغ و.... تابعیت هم دروغ ... این آقا اصلا ایرانی نیست ، نماینده مجلس گفته که در یکی از سفرها اشتباها گذرنامه انگلیسی اش را تحویل مامور گذرنامه داده است ... از بیگانه چه انتظاری داریم ؟!!!!
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      6 0
      رنگ ریش یادت رفت داداش اونم یه رنگ مصنوعی بنفشه !
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    10 0
    دولت منت گذار به تمام معنی برای کار نکرده
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 0
    اگه حسن آقا تو این روزای آخر سنت شکنی کنه و از پشت میزش بیاد بیرون و مثلا یه طرح علی برکت اله افتتاح کنه... آخ چه حالی میده ! مطمئنم مردم با گوجه و تخم مرغ گندیده ازش استقبال میکنن ! شکم مردم که خالیه لااقل دلشون خنک میشه !
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    9 0
    دولت منت گذار به تمام معنی برای کار نکرده
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    13 0
    از فردا تحریم ها بالمره لغو میشود دروغ بود یا راست!
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    11 1
    چرا تمام نمیشی؟
  • یوسف GB ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 0
    کمی از خاطرات بچگی ونو جوانیت بگو چه گذشت به شما روحانی ای رییس جمهور که اینقدر خجالتی شدی
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 0
    جناب شیخ حسن اتفاقا یکی از مهمترین دلایل نفرت مردم از تو همین دروغگو بودنته
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    10 0
    و دقیقا به خاطر دروغگویی هاته که انقدر منفوری و کریه المنظر و انکر الاصوات
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      3 0
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی باحالی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • قاسم IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 0
    پس تو منفورترینی
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 0
    اگر کسیو بخاطر دروغ گویی دار میزدن الان جنابعالی واسه خودت لم نداده بودی اینجا . خدا لعنت کنه همه دولتتو که اینجوری تو انتخابات حق مردمو پایمال کردید و حالا دارید به ریش همه میخندید . کسی که نیست بزنه تو کمرتون خدا انشاا... بزنه تو فرق سرتون .
  • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    3 0
    راستگوتر از توی بی وجدان و بی شرف در این مملکت پیدا نمیشود
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 0
    روحانی از روزی اومد فقط به دنبال این بود که مردم رو بدبخت کنه ودر این کارش هم واقعا استاد بود و شب روز نمی شناخت و چیزی که مهمه اینه باید محاکمه شود و به خاطر اون همه خون ریخته شده توضیح پس بده فرقی نداره کی رئیس جمهور باشه هرکسی باشه باید نوکر مردم باشه زیرا با رای همین مردم بالا رفته
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 0
    ببین کی به کی میگه بابا تو خودت انقلابی ها رو تو انتخابلت واسه قبول شدن باند نامیدی و از مردم خواستی کشور رو از دست این باند نجات بدن تو برجام و وین به مردم دروغ گفتی و الانم میگی مردمو فریب دادی مردمو به خاک سیاه نشوندی مردمو تو این کرونا رها کردی و با ارز 4200 کشورو نابود کردی و با برجام باعث پایمال شدن عزت مردم و نابودی صنعت هسته ای و بیکاری و در به دری دانشمندان شدی.آقای روحانی چرت نگو.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 0
    دم اکبر عبدی گرم!!این هنرمند مردمی ٢ سا ل قبل گفت که روحانی دروغ که کم میاره یه حرف راست میزنه!!!
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    3 3
    دولت کرونا را با شرایط مناسبی تحویل دولت بعدی می‌دهد. / هر چند عجیبه ولی بازم خوبه یه چیزی سالم مونده تحویل بده!
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      موافقم. خیلی جالبه که ویروس کرونا از دست روحانی جان سالم به در برده!
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 0
    نمی دونم چرا احساس می کنم این یه ماه و نیم باقی مونده به اندازه ی 8 سال دیگه طول می کشه! خدا به خیر کنه.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 0
    ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به خاطر تمام خدمات ارزشمندتان باید عرض کنم که فقط برووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 0
    بابا غلط کردیم ولمون کن! خر ما از کرگی دم نداشت. کسی می دونه دقیقاً چند روزه دیگه تموم میشه!
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 0
    دیگه بسه اینقدر حرف نزن کمت نبود توی انتخابات از ارای باطله هم کمتر شدی برو دیگه
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    8 0
    کارلو کولودی خالق پینو کیو ندیده بودت وگرنه داستان شیخ حسن آکسفورد مینوشت !
  • مظفر IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 0
    از دلسوزان و مردم خواستاریم که خیانت اعوان و انصار این روحانی را مجدانه پیگیری کنند و حق ملت را از حلقشان بیرون بکشیم. دروغگو
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 0
    جناب هر وقت دروغ کم آوردی یک حرف راست هم بزن علی برکت الله
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 0
    درغگوترین و منفورترین ایرانی هستی جناب شیخ حسن!
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 0
    پررویی نجومی از این بالاتر؟ اوه اوه اوه امیدوارم هر چه زودتر بازخواست بشی
  • میثم IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 0
    اگر در عمرت یک حرف درست زدی همین بود که دروغگو باید منفور جامعه شود. برای تشخیص لطفاً یک توک پا بیا تا میدان امام حسین(ع) خودت خواهی فهمید چه اتفاقی خواهد افتاد!
  • رضایی IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 0
    با سلام. رطب خورده را منع رطب کی کند!؟
  • رضا IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 0
    این که میگن علم انتها نداره راست میگن این نمونه الان کشف شد دروغ بد هست فکر می کردیم خوبه حالا فهمیدین همینه دیگه هی حالا دروغ بگید دروغ
  • عبدالله IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 0
    بی....تو اهداف انقلاب را رعایت کردی؟ کی بود اعدام منافقین را پتک کرد و بر سر انقلاب کوبید؟
  • شهریار IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    6 0
    پرزیدنت .... داره داد میزنه ای دزد ای دزد
  • شهریار IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 0
    رو بگیرید
  • مهدی بستگانی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    5 0
    روحانی میگوید دروغ منفور است لطفا دروغهای او را براش بنویسید شاید فراموش کرده باشد
  • DE ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 0
    اگر کسی دروغ گفت باید منفور شود. شما هم منفورش نکنید من خودم منفورش میکنم اینقدر بشه ما دوبار تحریمها را شکستیم ...منفورت میکنم ها اینقدر دروغ نگو چوپان دروغگو/
  • رضا IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 0
    صبح جمعه که از خواب پاشدید مواظب باشید کسی دروغ نگه
    • محمد IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      6 0
      کاش این 40روز بشه 40 دقیقه و خلاص شیم .
  • DE ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    اگر کسی دروغ گفت و ملت را از سایه جنگ ترساند و یا از دیوارکشی در پیاده روها و دلار سه هَزار تومنی باید منفور شود
  • طاهر IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    1 0
    خود شخص روحانی در طول تبلیقات انتخاباتی و در طول 8 سال حکمرانی، بیشترین دروغ ها را به خورد مردم داد و تحقیر و تهدید و ظلم به مردم از کارنامه سیاه وی می باشد.روحانی با تصمیماتی که می گرفت روزی یکبار 80 میلیون ایرانی را اعدام می کرد.
  • DE ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    1 0
    اگر کسی دروغ گفت باید منفور شود....//

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس