کد خبر 1238110
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های عمران و توسعه فارس، معدنی دماوند و سیمان فارس و خوزستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک و پخش هجرت در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۴هزار و ۷۴۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۳۸هزار و ۴۸۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۵۴۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۲۸۸میلیارد تومان در بیش از ۸۶۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های عمران و توسعه فارس، معدنی دماوند و سیمان فارس و خوزستان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان ایلام، صنایع کاشی و سرامیک سینا و لبنیات پاک بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۵۸۹میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۱۴۸میلیارد تومان در ۳۲۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۰.۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۶۷پواحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک، مواد اولیه دارویی البرز بالک و پخش هجرت بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های افرانت، صنعتی مینو و شیر پاستوریزه پگاه گلستان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس