کد خبر 1238148
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز به ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید و ارزش ۶۰ درصد آزاد شده سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بورس امروز کار خود را با عقب‌نشینی آغاز کرد و در ابتدای بازار با افت ۳ هزار و ۲۶۸ واحدی بر روی شاخص یک میلیون و ۲۳۰ هزار واحد قرار گرفت. در ادامه، بدلیل بازگشایی نماد شستا با پنج درصد افزایش قیمت، به تنهایی شاخص کل را دو هزار و ۲۰۰ واحد افزایش داد و شاخص کل روند صعودی به خود گرفت. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ششم تیرماه با رشد چهار هزار و ۷۴۷ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۴۸۶ واحد رسید. شاخص کل ۰.۳۸ درصد رشد کرد و شاخص هم‌وزن نیز ۰.۳۷ درصد افزایش داشت

نمادهای «شستا»، «تاپیکو» و «جم» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و «فولاد»، «فملی» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند.

«برکت»، «ومدیر»، «خودرو» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۳۶۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۴ درصد معادل ۳۵ هزار و ۴۵۲ تومان کاهش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۲۱۶ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۶ تیر+جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۶۹۶ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۱۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۲۵ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۶ تیر+جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس