کد خبر 1238155
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
.

حالا خوبه هم حزبی های همین آقا در سازمان مجاهدین (انقلاب)، به هنگام حمله آمریکا به افغانستان بیانیه دادند و مدعی شدند که ایران باید کنار طالبان، با آمریکا وارد جنگ شود!

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: تاج زاده توییت زده: "بقای دولت کنونی افغانستان در مقایسه با دولت طالبان به سود مردم آن کشور است. با امنیت و منافع ملی ما نیز سازگارتر است. باوجود این تندروهای وطنی به استقبال حاکمیت طالبان رفته‌اند. چرا؟".

حالا خوبه هم حزبی های همین آقا در سازمان مجاهدین (انقلاب)، به هنگام حمله آمریکا به افغانستان بیانیه دادند و مدعی شدند که ایران باید کنار طالبان، با آمریکا وارد جنگ شود!

همین ها هنگام حمله آمریکا به عراق هم می گفتند صدام خالد بن ولید است و باید کشور را در حمایت از او وارد جنگ با آمریکا کرد!

یعنی یادش رفته یا خودش را به خواب زده؟!

با مزه این که به قول حجاریان، همه اعضای سازمان، به خاطر زیادی جمعیت، در یک فولکس قورباغه ای جا می شدند و همین ها -چه آن روز و چه امروز- از طرف مردم حرف می زنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی GB ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    35 0
    سنگ پا پیش اینها لنگ می اندازه عمو . هر چه بدبختی سر ملت امد از این قماش هست .
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      7 0
      چه خوب مثال زد کسی که گفت تاجزاده ملانصرالدین عصر ما است!
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    14 0
    آن زمان رای آمریکا در حمایت از طالبان بود - تا قبل از فتوای ملاعمر در حرام اعلام کردن کشت خشخاش- و اصلاح طلبان هم وظیفه شان اطاعت از آمریکا بود. اما بعد از فتوای مذکور که تولید هرویین دنیا 90درصد کاهش یافت ناگهان ماجرای 11 سپتامبر رخ داد! و حمله به افغانستان و آمریکا شد دشمن طالبان. آمریکا بزرگترین قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در دنیا است.
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    15 0
    این خبایث لیبرال مورد لعنت ابدی خداوند ومردم هستند خدایا لعنت کن خائن به وطن را
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    15 0
    تاجزاده، سگ هار اصلاحات.
  • عبدالله مومن IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    12 1
    تبهکاران خبیث
  • حامد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    13 0
    امثال این موجودات از داعشی ها هم بدترند.
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    11 0
    بسم الله. منافقین أباحه طلب اشرافی از خود اختیاری ندارند هر طور که زنجیر گردانشان زنجیر را تکان بدهد طبق آموزش هایی که دیده اند جای دوست و دشمن را نشان می دهند آن موقع اتاق فکر استکبار آمریکا را موفق در اشغال افغانستان می دیدند لذا اینها به فکر جنگ حتمی با دشمن تراشی برای حمله نظامی به جمهوری اسلامی بودند تا آمریکا وائتلاف غرب بهانه درست و حسابی دنیا پسند داشته باشد الان هم طالبان را پیروز و فاتح میدان می بینند و همان نقشه را در دست اجرا دارند البته در حد نا امن کردن مرزها و کم کردن قدرت منطقه ای و مخصوصا" تعطیل کردن صادرات اقتصادی به افغانستان و أیضا" صدور تفکر انقلاب اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه ضمن اینکه در دوحالت ضربه اساسی به شیعیان مظلوم افغان و نابودی تشیع در افغانستان مد نظر اربابان این نحله نفاق بوده هست و خواهد بود.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    14 0
    لابدبعدشم میخوان مدعی بشن برای دورشدن ازسایه جنگ ناچاربه برجام ۲هستیم
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    12 0
    دوستان فکر نکنند اینها در ابتدا نفهم و تندرو و به قول شهید بهشتی دگم بودند و الان نیستند. نه هم آن وقت دگم بودند هم الان. هم آن وقت تندرو بودند هم الان. به قول امام علی جاهل را نمی بینی یا مفرط با تفریطی. الان هم اگه فقط کاندیدای خودشان باشد مثل هفتاد و دو و هشتاد، انتخابات مظهر دموکراسیه. و الا اگر کاندیداهاشون مورد استقبال مردم نباشند انتخابات که نیست انتصاباته
  • NL ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    1 0
    در یک کلام نغوذی وا داده خائن
  • ناصر IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    2 0
    اشکالی ندارد؛ اما به روشنی و دقیق مشخص کند چه کسی به استقبال حکومت طالبان در ایران رفته است؟!! نگذارید از پاسخگویی فرار کند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس