مهم‌‌ترین روش‌های شکنجه زندانیان سیاسی در امارات

همزمان با روز جهانی مبارزه با شکنجه، یک مرکز حقوقی اماراتی از روش‌های شکنجه به کار رفته در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های امارات پرده برداشت.

به گزارش مشرق، مرکز حمایت از بازداشت شدگان امارات در گزارشی که در صفحه این مرکز در توئیتر منتشر شد، تاکید کرد، تمامی بازداشت شدگان و زندانیان سیاسی مخالف دولت ابوظبی به شکل سازمان دهی شده‌ای شکنجه شده و برخی از آنها حتی مورد تجاوز هم قرار می گیرند.

در بخشی از این گزارش تاکید شده است، شکنجه در زندان‌های امارات متحده عربی شکنجه به مضروب شدن با استفاده از چوب یا چک و لگد ختم نمی‌شود بلکه می‌توان این روش‌ها را حداقل وسایل شکنجه‌ای توصیف کرد که بازداشت شدگان با آن مواجه می‌شوند.

به گفته این مرکز، دولت امارات متحده عربی از تجربیات زندان‌های بدنامی همچون گوانتانامو الگو برداری کرده و آن را در زندان‌های خود به کار می‌گیرد.

ازدحام در زندان‌های امارات به شدت طاقت فرسا شده است و زندانیان سیاسی مجبور هستند علاوه بر شکنجه‌های غیر انسانی، مشکلات ازدحام شدید را هم تحمل کنند.

در این گزارش به انواع مختفی از شکنجه‌ها اشاره شده است که به طور روزمره در زندان‌های امنیتی دولت امارات متحده عربی به کار می‌روند.

مهم‌ترین روش‌های شکنجه زندانیان سیاسی در امارات

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    1 1
    همون کثافت هایی که شکنجه گرهای ساواک رو آموزش دادن این اماراتی های وحشی رو هم آموزش دادن یعنی سازمان CIA آمریکا و موساد اسرائیل و MI-6 انگلیس نجس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس