خبرنگار

یک خبرنگار فلسطینی پس از آنکه چند بار با درخواست رئیسش مبنی بر عدم صحبت درباره حوادث اخیر کرانه باختری در پی ترور فعال فلسطینی روبه‌رو شد، در پخش زنده استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، «اریکا زیدان» گوینده و خبرنگار فلسطینی در حال قرائت اخبار در یک رادیوی محلی در کرانه باختری بود که ناگهان استعفای خود را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، اریکا درباره علت این کار گفت، مدیریت رادیوی محلی «موال» سه بار با وی تماس گرفته و گفته که نباید به موضوعات اخیر در کرانه باختری در پی کشته شدن «نزار بنات» فعال فلسطینی بپردازد.

وی ضمن اعلام اینکه مدیریت رادیو نمی‌پذیرد که یک گوینده باتجربه نظر خود را بگوید، استعفای خود را اعلام و ابراز امیدواری کرد، رادیوی مذکور بتواند در این موضوع (ترور بنات) بی‌طرف باشد.

طی روزهای گذشته نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان معترضان فلسطینی را سرکوب کردند.

پنجشنبه هفته گذشته بود که ۲۵ مأمور امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در بامداد به خانه «نزار بنات» فعال فلسطینی منتقد تشکیلات خودگردان حمله کردند و حین بازداشت، وی را شدیدا مورد ضرب و شتم قرار دادند.

هنوز ساعاتی از بازداشت بنات نگذشته بود که استانداری الخلیل فوت وی را اعلام کرد و گفته شد، وی پیش از رسیدن به بیمارستان به دلیل سکته قلبی جان خود را از دست داده است.

در همین رابطه یک روزنامه لبنانی نوشت، رئیس تشکیلات خودگردان در یک جلسه با به کار بردن عبارت «مرا از دستش خلاص کنید»، چراغ سبز لازم برای قتل فعال فلسطینی «نزار بنات» را صادر کرده بود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس