دیدار

وزیر اقتصاد و دارایی در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه و وضعیت اقتصادی کشور ارائه کرد.

به گزارش مشرق، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر امروز سه شنبه (هشتم تیر) با حضور در دفتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب با وی دیدار کرد.

وی در این دیدار با تبریک انتخاب رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران با رأی ملت، برای وی و همکارانش در دولت سیزدهم آرزوی موفقیت کرد.

دژپسند همچنین درباره اقدامات وزارت اقتصاد و مهم ترین مسائل چالش های اقصادی کشور به رئیس جمهور منتخب گزارش داد.

سید ابراهیم رئیسی نیز با تشکر از اظهار محبت وزیر اقتصاد و گزارش وی درباره عملکرد این وزارتخانه و شرایط اقتصادی کشور، بر لزوم اصلاحات اقتصادی و اقدامات فوری برای افزایش قدرت خرید مردم و تثبیت بازار و قابل پیش بینی کردن آن تأکید کرد.

وی با غیر قابل قبول خواندن شرایط اقتصادی کشور گفت: با امکاناتی که کشور دارد می توان با یک برنامه ریزی درست و مدیریت مدبرانه، وضع موجود را به نفع مردم تغییر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    4 0
    من جای آقای ریسی بودم به هیچ گزارش اینها اعتماد نمی کردم. آقای ریسی باید از آدم های متخصص و انقلابی و درست استفاده کنه و گزارش این آقایون بدرد عموشون می خوره
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 1
    از چه زماني رسم شده وزرا براي گزارش به رييس جمهور منتخب صف بكشند!!!؟؟
  • مهدی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    آقای رئیسی به حرف اینا گوش نده دنیای مسئولین دولت روحانی با دنیای مردم عادی زمین تا آسمون فرق داره تو دنیای اینا همه چیز گل و بلبل هست و مردم تو ناز و نعمت اند و همه چیز فراوان هست اما تو دنیای واقعی مردم به خاطر خرید مرغ توی صف طولانی می ایستند و سفره های مردم به قدری کوچیک شده که خیلی ها محتاج نون شبشون شدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس