کد خبر 1240936
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
نوجوان ۱۹ ساله آمریکایی در اثر شلیک گلوله کشته شد

موتور سوار ۱۹ ساله ای که خود حامل سلاح گرم بود، در نزاع با راننده یک خودرو شخصی در بزرگراهی در ایالت تگزاس آمریکا، به ضرب گلوله از پا در آمد.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی تلگراف، در حادثه نزاع بین یک موتور سوار و راننده خودروی سواری در ایالت تگزاس آمریکا، موتور سوار که نوجوانی ۱۹ ساله بود به ضرب گلوله راننده کشته شد.

بیشتر بخوانید:

شلیک به سر یک نوزاد در تیراندازی‌های کور شیکاگو

حادثه در بزرگراهی در شهر «فورت ورث» تگزاس و هنگامی اتفاق افتاد که موتور سوار با انجام حرکات خلاف قوانین رانندگی در حال مار پیچ رفتن از بین خودروهای این بزرگراه بود که به ناگاه راننده خودرو با تغییر مسیر از یک خط به خط دیگر باعث شد که موتور سوار برای جلوگیری از برخورد، به شدت به سمت مخالف بپیچد.

ادامه این روند به درگیری مسلحانه میان طرفین منجر شد. شاهدان از شنیده شدن صدای چهار شلیک گلوله خبر داده اند. موتور سوار به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

 چندی پیش نیز در حادثه تیراندازی در شهر هیوستون واقع در در جنوب غربی ایالت تگزاس در آمریکا، سه نفر از جمله یک دختر بچه ۶ ساله کُشته و یک کودک نیز زخمی شد.

آزادی حمل سلاح گرم، در دسترس بودن و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها در آمریکا سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • BE ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    2 1
    جهنم بیشتر بکشیم همدیگه رو
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      0 0
      دیروز تو خوزستان ۳ برادر و یک برادرزاده را کشتن امریکاییها اصلا نمیدونند چون اهمیتی نداره پس این خبر چه گرهی از مردم باز میکنه که مثلا یکی تو امریکا مرده خوب به درک واقعا خجالت اوره
  • peiman IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 3
    توو ایران که حتی توو محله های مرفه نشینم داره هر روزاین اتفاقا میفته چه برسه به مناطق فقیر نشین . حالا چرا توو آمریکا این اتفاق اینقد مهم شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس