کد خبر 1242104
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
نخست‌وزیر مالزی به آیت‌الله رئیسی تبریک گفت - کراپ‌شده - کراپ‌شده

نخست‌وزیر مالزی در پیامی پیروزی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و نسبت به گسترش همکاری‌های دو کشور در دولت سیزدهم ابراز امیدواری کرد.

به گزارش مشرق، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور از پیام تبریک نخست‌وزیر مالزی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خبر داد.

براساس این گزارش، «محی الدین یاسین» نخست‌وزیر مالزی با ارسال پیامی خطاب به رئیس جمهور منتخب، از سوی خود، مردم و دولت مالزی، پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

نخست وزیر مالزی در این پیام با بیان این‌که مالزی و جمهوری اسلامی ایران سال‌های طولانی شرکای نزدیک بوده‌اند، عنوان کرده است: دو کشور علاوه بر همکاری‌های اقتصادی و روابط مردمی، در سازمان‌هایی چون سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اسلامی، جنبش عدم تعهد وگروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه در حال همکاری هستند.

محی الدین یاسین در این پیام اعلام کرده است: مایل هستم با جنابعالی در جهت ارتقای بیشتر روابط مالزی و ایران در راستای منافع متقابل مردم دو کشور و همچنین در جهت صلح، ثبات و رفاه جهان همکاری کنم.

گفتنی است، روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور پر شور مردم در سراسر کشور و همچنین در ۱۳۳ کشور خارجی برگزار شد. در این دور از انتخابات حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با کسب ۱۸ میلیون و ۲۱ هزار و ۹۴۵ رای به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس