کد خبر 1241728
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۳
گفت‌وگوی تلفنی «بشار اسد» با آیت‌الله رئیسی - کراپ‌شده

رئیس جمهور سوریه روز دوشنبه تلفنی با رئیس جمهور منتخب ایران گفت‌وگو کرده و پیروزی وی در انتخابات اخیر را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه روز دوشنبه تلفنی با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور منتخب ایران گفت‌وگو کرد و پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سانا، بشار اسد در این گفت‌وگوی تلفنی آرزو کرد که جمهوری اسلامی ایران موفقیت‌های خود و مسیر پیشرفت‌هایی که در تمامی زمینه‌ها محقق کرده را ادامه دهد.

در این تماس تلفنی دو طرف بر عزم خود در زمینه ادامه همکاری در راستای تقویت تمامی همکاری‌های دوجانبه و ادامه رایزنی و هماهنگی در خصوص مسائل مهم تاکید کردند.

بشار اسد روز شنبه،‌ ۲۹ خرداد ماه پس از آنکه پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری قطعی شد، در پیامی پیروزی ایشان را تبریک گفته بود.

اسد در پیام خود به آیت الله رئیسی گفته بود؛ خوشحالم که از طرف خودم و مردم سوریه و در راستای جلب اعتماد مردم دوست ایران صمیمانه این پیروزی را به شما تبریک بگویم. حرکت کشور شما به سمت پیشرفت و رفاه در همه زمینه‌ها برای مردم، که در مقابل همه طرحها و فشارهایی که هدفش شکست اراده آنها بود ایستادگی و مقاومت کرد، را خواستار هستم.

روز جمعه ۲۸ خرداد ماه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری با حضور پر شور مردم در سراسر کشور و همچنین در ۱۳۳ کشور خارجی برگزار شد. در این دور از انتخابات آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با کسب ۱۸ میلیون و ۲۱ هزار و ۹۴۵ رای به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    2 3
    ﻳﻪ ﻛﺸﻮﺭﻱ ﺳﺮﺱ ﺑﻪ ﺗﻨﺶ ﺑﻲ اﺭﺯﻩ ﻛﻪ اﻳﺮاﻥ ﺑﺎ اﻥ ﻛﺸﻮﺭ ﺩﺭ اﺭﺗﺒﺎﻁ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﻴﺴﺖ
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      3 1
      سلام.همین که شما دارید حسودی میکنید و این طور سمپاشی میکنید،نشون میده،بسیار کشور مهمی!.. ایران،دریا مدیترانه،نابودی داعش،متولد شدن دوباره سوریه،نابودی امریکا در منطقه و .. ضایع شدن غرب برای رسیدن به اهدافش و بسیار دیگه..!
  • فاطمه IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    4 2
    پدرش رفیق روزهای سخت ما بود در سسالهای جنگ/ و ما شدیم رفیق روزهای سختدایشون. البته دولت بنفش از فرصت سرمایه گذاری در این دو سه سال اخیر در اونجا عمدی غفلت کرد در حالی که ترکیه میلیادها دلار داره از بازار سوریه سود میکنه. و مردم ما هنوز در اثر تبلیغات مسموم درگیر این هستند که ما به بشار پول میدیم. واقعا جر تبلیغات بی بی سی منبع دیگه ی تغذیه فکری دارند اینا؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس