کد خبر 1242172
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱
لوگو کیهان - کراپ‌شده

گفت: قطع برق بدجوری مردم را به دردسر انداخته است...گفتم: وقتی پیشنهاد می‌شد که نیروگاه بسازند، در پاسخ می‌گفتند برای ۲۰۰ مگاوات برق بیشتری که در هنگام پیک لازم داریم، صرف نمی‌کند که نیروگاه بسازیم !

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: قطع برق بدجوری مردم را به دردسر انداخته است.

گفتم: وقتی پیشنهاد می‌شد که نیروگاه بسازند، در پاسخ می‌گفتند برای ۲۰۰ مگاوات برق بیشتری که در هنگام پیک لازم داریم، صرف نمی‌کند که نیروگاه بسازیم !

گفت: اگر ساخته بودیم مشکل قطع برق را نداشتیم و حتی می‌توانستیم برق مازاد را صادر هم بکنیم.

گفتم: برق هسته‌ای هم می‌توانست و می‌تواند علاوه بر تأمین نیازمان به کشورهای همسایه هم صادر شود ولی چند تا آدم بی‌سواد و پرادعا در روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای جار و جنجال می‌کردند که انرژی هسته‌ای به چه دردمان می‌خورد ؟!

گفت: خنده‌دار این که، رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی که خودشان بیشترین برق هسته‌ای را دارند، چرندیات همین قماش از مدعیان بی‌سواد را با آب‌و تاب پوشش می‌دادند و از آنها به عنوان افراد صاحبنظر یاد می‌کردند !

گفتم: یکی از خان‌های حرامخوار جلوی آینه ایستاده‌بود و می‌گفت؛ خدایا شکر که مرا مردم‌دوست آفریدی ! از نوکر خان پرسیدند؛ خان چه می‌کند ؟ گفت؛ به خدا دروغ می‌بندد و تهمت می‌زند !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن DE ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    2 2
    جناب آقای شریعتمداری! با سلام، بنده در مورد قضیۀ نیروگاه که فرموده اید، اطلاعی ندارم و بنابراین اظهار نظر هم نمی کنم. اما در خصوص برق هسته ای، خودتان هم می دانید که صنعت هسته ای کشور هیچگاه متوقف نشده است و حتی در برجام هم، آن بخش از این صنعت که به کارِ تولید برق می آید، نه تنها متوقف نشد بلکه با نوسازی و بهینه سازی تأسیسات هسته ای ، که در خودِ برجام پیش بینی شده است ، این مقصود زودتر و بهتر می توانست حاصل گردد. امـا پس کــو و کجاست؟ یعنی می خواهید بگویید چــون به قول خودتان « چند تا آدم بی‌سواد و پرادعا در روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای جار و جنجال می‌کردند که انرژی هسته‌ای به چه دردمان می‌خورد ؟! » نظام هم تحت تأثیر جار و جنجالِ آن چند تا آدم بی سواد قرار گرفت و تولید برق هسته ای را متوقف کرد؟!
    • وطنم IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      به نظرت متوقف و تعمیر کردن نیروگاه بوشهر اون هم دقیقا توی پیک گرما و افزایش مصرف و نیاز برق، خیلی خیلی اتفاقی بوده؟ من که باور نمیکنم. اگر هم میخواستند تعمیر کنند حداقل میذاشتند برای بهار. اینو یه گونی سیب زمینی هم میفهمه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس