کد خبر 1244481
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
فریادشیران: نیاز به افشاگری باشد، نام دلالان فوتبال را اعلام می کنم

ناصر فریادشیران گفت: آقای سعادتمند هم که از خودش بمب اتم به یادگار گذاشته ولی ای کاش در آستانه دربی سکوت می کردید و به عوامفریبی ها پایان می دادید.

به گزارش مشرق، ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال در جواب استوری پندار توفیقی معاون سابق این باشگاه صحبت هایی را مطرح کرد که می خوانید:

آقای توفیقی در زمان مسئولیت خود با برند های مختلف کت و شلوار قرارداد داشت و تا نصفه شب با بازیکنان عکس می انداخت! اما الان که مسئولیت ندارد افکار عمومی را علیه استقلال می کند. شما در همین دولت مسئولیت گرفتی پس چرا علیه دولتی که هنوز سر کار است صحبت می کنی؟ شما به خاطر رابطه فامیلی آمدی پس حالا که مهره سوخته شدی سکوت کن تا استقلال آرامش داشته باشد.

و افزود: شما شریک تجاری آقای عبدیان هستی و او را مهندس قلمداد می کنی اما آقای مددی شبانه روز در باشگاه زحمت می کشد تا استقلال آرامش داشته باشد. جلسات شما یا در دفتر عبدیان است یا در شهرداری و در این جلسات نامداری و حجت نظری هم حضور دارند اما اجازه بدهید استقلال نفس بکشد و به مشکلات باشگاه اضافه نکنید. آقای سعادتمند هم که از خودش بمب اتم به یادگار گذاشته ولی ای کاش در آستانه دربی سکوت می کردید و به عوامفریبی ها پایان می دادید.

ناصر فریاد شیران در پایان گفت: میلیچ یک بازیکن معمولی بود. درحالی که همین محمد نادری خیلی از او بهتر است یا ما قبلا یعقوب کریمی را در این پست داشتیم که خیلی بهتر از امثال میلیچ بود. این مدافع ۳۵ ساله علیه استقلال مصاحبه کرده و متاسفانه امثال توفیقی هم از او حمایت می کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس