کد خبر 1245279
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
واکنش علیرضا فغانی به قضاوتش در بازی حساس دربی

فغانی درمورد قضاوت در بازی حساس استقلال و پرسپولیس توضیح داد.

به گزارش مشرق، علیرضا فغانی درباره بازگشت به لیگ برتر ایران پس از مدت طولانی اظهار داشت: یک فرصتی فراهم شد و پس از آن که لیگ استرالیا تمام شده بود با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت اکنون فرصتی وجود دارد که چند بازی در خدمت لیگ ایران باشیم.

فغانی درمورد قضاوت در بازی حساس استقلال و پرسپولیس گفت: این بازی همیشه حساس بوده، بازی تمام تیم‌ها حساس است و تلاش می‌کنیم آن انرژی که برای همه بازی‌ها بکار می‌گیریم را در این مسابقه هم داشته باشیم.

فغانی در مورد احتمال انتخاب کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: خیلی خوشحالیم که یک داور به این عنوان دست پیدا کرده است، معمولا داوران قبلا در پست کمیته با دپارتمان داوری پست می‌گرفتند و اکنون خیلی خوشحالیم که چنین پستی مهمی را به ایشان دادند؛ با توجه به اینکه ایشان در سطح آسیا و فیفا شناخته شدند و تسلط کامل روی زبان انگلیسی می‌توانند ارتباط خیلی خوب و بدون واسطه‌ای را با مسئولان عالی رتبه داشته باشند. این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم و خوشحالیم که این انتخاب خوب از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال صورت گرفت.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    9 3
    مایادمون نمیادتوروبرامدت طولانی خارج ازایران فرستاده باشیم.باهزاراداازایران خارج میشیدبعدش مسئولین بی کفایت مقدمات برگشتتونوفراهم میکنن بیاین خاطره بازی.نه داداش ایران جای زندگی نیست بمون همون استرالیااززندگیت لذت ببر.مازنگ تفریح امثال تونیستیم
  • حبیب IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 1
    اینا سرمایه کشورن چه بیرون چه داخل
  • محمدرضا IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    2 0
    سلام،چنان‌قیافه‌گرفته‌ومی‌گیره‌مثل‌اینکه‌ازفضا‌اومده‌بابا این‌هم‌یک‌مسابقه‌مثل‌بقبه‌چه‌خبرشده‌ایشون‌چنداشتباه داشت‌،عمل‌مطهری‌که‌عمدبود،حرکت‌‌حسینی‌دروازه‌بان استقلال درهنگام‌زدن‌پنالتی‌هاو..‌.
  • ناب IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    0 1
    یه داور بین المللی با اخلاق و با مرام .
  • عبد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    من بدترین داوری که دیده بودم همین فغانی وبس خاک توسر ی دنبال توفرستاده بدترین قضاوتی که انجام داده همین بازی وبازی صنعت نفت که سر شون به خاطر همین استقلال بریده
  • فرزاد امیری کورد IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    کار اقای فغانی کاملا درست بود .و واقعا جا دار از ایشون تشکر ویژه داشته باشم...مشکل پیروزی اینه که خیلی از بازیهای لیگ رو باکمک داور ووزیر برده عادت به اینکار داشتن..اما اقای فغانی ناحقی رو قبول نکرد وقانونی قضاوت کرد..
  • مهرداد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    برگشته یه جام به کیسه بده فعلا قدم اول رو برداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس