درگیری مسلحانه پلیس اصفهان با سوداگران مرگ در تاریکی شب - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۸۸۶ کیلو و ۳۷۰ گرم انواع مواد مخدر در عملیات مسلحانه شب گذشته ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با اشراف بالای اطلاعاتی از تردد سوداگران مرگ در یکی از محورهای فرعی شهرستان نایین مطلع و بلافاصله موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اطلاع دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: بلافاصله گروهی ازماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان نیز وارد عمل شدند و یک وانت مزدا متعلق به سوداگران مرگ را که در محور فرعی نایین-انارک تردد می‌کرد شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران برای توقف خودرو و دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند که سوداگران مرگ در تاریکی شب به سمت پلیس تیراندازی و درگیر شدند.

میرحیدری اظهار داشت: سرانجام پس از درگیری متقابل و تیراندازی پلیس به سوی سوداگران مرگ ، قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند خودروی حامل مواد را رها و در تاریکی شب متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در بازرسی از وانت مزدا ۸۶۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، ۱۳ کیلو و ۷۴۰ گرم مرفین و ۱۲ کیلو و ۲۳۰ گرم هروئین کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این سوداگران مرگ شناسایی شده‌اند و بزودی دستگیر می‌شوند خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور ، شبانه‌روز با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی مقابله می‌کنند و در این راه هر ساله شهدایی نیز تقدیم می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    4 1
    تورا خدا جناب به مامورین خود اجازه ی شلیک بدهید چنان بزنند که لاشه هاشون را جمع کنید این بیشرفا با اخطار می فهمند قاچاق چی سزایش مرگ است..ومفسدفی الارض و زنده ماندنش سودی نداره..دست شما درد نکند حق نگه دارتان/
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    1 1
    متواری شدند !! همین ! راحت بخواب ما بیداریم - فرار مجرمین به همین سادگی
    • احمد IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      0 0
      بله. وقتی مامور به خاطر شلیک: اگر بخوره به سوداگر مرگ یه جور باید جواب پس بده و اگر نخوره یه جور دیگه، و وقتی طرف مقابل مسلح هست، توقع داری چی بشه؟ اگر پلیس حق تیر واقعی داشت بخدا ظرف مدت کوتاهی این بساط جابجایی سنگین مواد جمع می شد.
  • رشید IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    2 1
    آفرین بر نیروی انتظامی علی الخصوص مبارزه با مواد مخدر که خدایی دست تنها می جنگند
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 1
    قدردان زحمات شما هستیم‌خدا پشت و پناهتان باشد.
  • DE ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 1
    اصفهانی های محترم به باندقاچاقچی های مواد مخدر تو شهرتون رحم نکنند و هرکس رو که به این باندها وابسته است معرفی کنن تا این اوباش شهرتون رو که وجه توریستی داره تخریب و بی اعتبار نکنن.
  • حسیبن منصور حلاج IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 1
    بیماری اعتیاد،کشنده پیش رونده و لا علاجه بهترین برخورد با آن از درون خود شخصه و کارکرد قدمهای روحانی انجمن AA پیام به دوستان هم درد .درد مشترک ودرک مشترک وراه حل مشترک برای کسانی که هنوز از درد و رنج مواد مخدر در عذابند خودتان زندگی کنید وبگذارید دیگران زندگی کنند.مجرمان دیروز صالحان امروز
    • رامیار کبودوند IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      0 0
      دوست عزیزم مطالب حضرتعالی کاملا متین وصحیح ولی کو گوش شنوا خودتان را خسته نکنید خلایق راهرچه لایق .
  • US ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 0
    جنگ سر مواد بوده... برادران قاچاقچی خودمون
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس