کد خبر 1247490
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹
روحانی: ترامپ احمق پیغام داد ۴ تا ونتیلاتور به شما می‌دهیم؛ گفتم ما ۴۰ تا به تو می‌دهیم

اما از همه بدتر، مستاجری است که طی چند سال، به در و دیوار و امکانات خسارت زده باشد. معمولا از مستاجری که امانتداری نکرده باشد، خسارت می گیرند.

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: مستاجر داریم تا مستاجر. برخی مستاجران، امانتدارند. وقتی هم می خواهند خانه را تحویل بدهند، تر و تمیز و مرتب تحویل می دهند. برخی دیگر، خانه را به هم ریخته و شلخته واگذار می کنند.

اما از همه بدتر، مستاجری است که طی چند سال، به در و دیوار و امکانات خسارت زده باشد. معمولا از مستاجری که امانتداری نکرده باشد، خسارت می گیرند.

آقای روحانی و تیمش، چگونه مستاجرانی بوده اند؟ و در حال تحویل کدام دولت هستند؟ هر دولتی با این تعهد سر کار می آید که اولا امکانات موجود کشور را حفظ کند، ثانیا بر این امکانات بیفزاید. نه اینکه در حوزه های حیاتی و راهبردی، موجب عقبگرد و خسارت شود.

انسان وقتی خانه ای را ترک می کند، معمولا چراغ ها را خاموش می کند و فلکه آب و گاز را هم می بندد. اما اگر مستاجری، زیر ساخت های موجود را تضعیف و تخریب کرده باشد، ماجرا فرق می کند.

آقای روحانی و تیمش کمتر از یک ماه دیگر، دولت را در حالی تحویل می دهند که برآیند هشت سال مدیریتشان، ناپایداری شدید در اغلب شاخص های اقتصادی و همچنین حوزه آب و برق (و گاز) است.

در ماه های اخیر، ابتدا قیمت برخی کالاها با دستور مراکز دولتی چند بار گران شد. سپس نوبت به قطعی برق و تعطیلی کارخانه ها رسید. بعد از آن، مشکل آب در برخی استان ها مثل خوزستان پدید آمد و دامداران و کشاورزان را گرفتار کرد. گفته می شود این چالش ها تا پاییز هم ادامه خواهد داشت.

روحانی، دولت را با 350 هزار کسری بودجه و 110 هزار میلیارد تومان بدهی به بانک مرکزی تحویلم ی دهد! جالب این که در همین هفته های پایانی، دستور دو برابر کردن امتیازات فوق‌العاده ویژه مدیران از سوی جهانگیری صادر شد تا سقف ٢/۵ میلیون تومانی افزایش حقوق و مزایا برای مدیران برداشته شود!

دولت، مستاجر محض نیست، بلکه برای ادای وظیفه خدمتگزاری، اجازه مستاجری پیدا می کند. بنا نبود دولت، تبدیل به اشرافیت خوش نشین شود و معیشت ولی نعمتان را گرفتار مضیقه کند. دولت جدید، مسئولیتی سنگین و طاقت فرسا برای جبران این سوء مدیریت هشت ساله بر عهده دارد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    24 0
    اختيار داريد!!ايشون صاحبخانه هستند!!!صبح به صبح از خودش رزومه ميده كه ٤٠ساله مدير و مسئوله همه جا بوده ارتش امنيت ملي مجلس وخلاصه كه از دستش خلاصي نداريم به زعم خودش !!!از خدا غافل و بنده هواي نفس
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    1 4
    الان وقتش نیست.
  • حسام IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    14 0
    کشمیری شهید رجائی و باهنر رو شهید کرد ولی رو... داره کشور رو میفرسته هواااا مرگ بر منافق
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    11 0
    اگر کسی به انگلیس برای دکتر شدن برود و کل امور محرمانه و اساتید و امور امنیتی را لو بده و زد و بند کنه ایا کسی میتواند جلوگیری کند؟
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    9 0
    رشیدپور از ترس جانش رفته کیش ؟
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    6 0
    مستأجری افتضاح . خانه خراب کن . بددهن . طلبکار . خواب آلود . دروغگو . دسیسه باز و ........
  • DE ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    روحانی چگونه مستاجری بود؟ مستاجر نبود فقط اهل.... بود .خدا شیطون را لعنت کنه که
  • معراج IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    به تمام معنا ویرانگر اقتصاد، معیشت ،اخلاق،دزد جیب مردم،دروغگو،
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    2 0
    از یک مسئولی که تا حالا خسارت گرفته اید نام ببرید؟! نمره(20)
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    0 0
    مثل مستاجری که اجارشم به موقع نمیده و به کاشیها و شیشه ها و لامپها خسارت میزنه و با پر روئی میگه از اول اینجوری بوده و دادگاه هم هواشو داره
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    رو.... دوزد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس