آیت‌الله علوی‌گرگانی

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئولان هرچه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند، گفت: مردم خوزستان به بهانه وجود مشکلات به برخی افراد و گروه‌های فرصت‌طلب اجازه ندهند از این وضعیت سوء‌استفاده کنند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی خطاب به مسئولان بر حل سریع مشکلات استان خوزستان و برخی استان‌های جنوبی تاکید کرد. متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

مردم شریف استان خوزستان و برخی استان‌های جنوبی کشور این روزها ایام سختی را سپری می‌کنند. مشکلات کم‌آبی و ریزگردها و برخی مشکلات دیگر همگی دست به دست هم داده است تا این عزیزان در گرفتاری شدید دست و پنجه نرم کنند. اینجانب لازم می‌دانم به تمام مسئولان توصیه کنم هرچه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند و آن‌ها را تنها نگذارند و با مدیریت و کار جهادی و همه‌جانبه آلام آن عزیزان را تسکین دهند.

همچنین از دولت آینده انتظار دارم به محض شروع به‌کار برای حل مشکلات کم‌آبی و ریزگردها و سایر مشکلات این استان و دیگر استان‌ها اقدام عاجل به‌عمل آورند و با مدیریت جهادی و کارشناسی دقیق به‌حل مشکلات و رفع برخی کاستی‌ها و سهل‌انگاری‌ها اقدام کنند. ضمناً از مدیران و برخی گروه‌های جهادی که مخلصانه و دلسوزانه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم.

همچنین از مردم شریف استان خوزستان می‌خواهم صبر را پیشه خود قرار داده، به بهانه وجود مشکلات به برخی افراد و گروه‌های فرصت‌طلب اجازه ندهند از این وضعیت موجود سوء‌استفاده کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    2 0
    به کی میگی حاج آقا اونهایی که تونستند اومدن کمک. مشکل آقای دولت ودارودسته اش هست همه جوره مردم خوزستان رو میچزونه.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    حتما مسئولان به داد مردم خوزستان و غیر خوزستان می رسن بگذار دوره رو.... تمام بشه
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    فکر کنم رحمت الهی دست خداست، مسئولان شراکتی ندارند؛ لطفاً خشم خدا رو برنیانگیزید! شما نمیترسی از خدا، ما ازش میترسیم!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس