کد خبر 1248833
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
دیدار سردار قاآنی با آیت‌الله سبحانی

فرمانده سپاه قدس امروز در سفری از پیش اعلام نشده و یک‌روزه با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مراجع عظام تقلید و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت علیهم السلام، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس امروز (پنج شنبه ۳۱ تیر) در سفری از پیش اعلام نشده و یک‌روزه با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مراجع عظام تقلید و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت علیهم السلام، دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید:

سفر و ملاقات‌های منطقه‌ای سردار قاآنی همزمان با نبرد «سیف القدس» غزه

وی در دیدار با حضرات آیات نوری همدانی، سبحانی، مکارم شیرازی، علوی گرگانی و دیگر مراجع عظام تقلید و همچنین آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و نیز اعضای جامعه مدرسین، گزارشی از آخرین تحولات منطقه و وضعیت محور مقاومت ارائه داد.

دیدار سردار قاآنی با مراجع عظام تقلید +عکس

علمای برجسته و اعضای جامعه مدرسین و مراجع عظام تقلید نیز در این دیدارها ضمن یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از تلاش‌های رزمندگان بدون مرز در منطقه و محور مقاومت تقدیر و در سخنانی بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه بین‌الملل تاکید کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 2
    با تمام اینکه احترام برای این بزرگان دین و مراجع بزرگوار را در رفتار و گفتار خود شیوه درست میدانم اما از همه این بزرگواران بابت این هشت سال و سکوت در مقابل رفتار دولت تصویب برجام و البته نظام بانکی سراسر معیوب شدیدا گله مندم. مراجع باید بازوهای ولایت باشند و صدای مردم و نیروی محرکه عدالت.
    • حسن IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      1 0
      فقط یک فقرش 17 بار اعتراض ایت الله جوادی به بانک ها بوده در چند سال اخیر مراجع اعتراض کردن بیانیه دادن حکم فقهی دادن اما دولت داره الان سودشو از بانکا میبره پس چرا باید ببنده منظورم از دولت مقامات فاسد دولتین
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 0
    درود بر تمامی زحمت کشان برای اقتدار و عزت میهنم ایران. تفو بر اصلاحات وطن فروش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس