به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: ۲۰ سال بعد از حمله به افغانستان، هنوز تعداد مردم آمریکا که حمله را کار درستی می‌دانند با کسانی که آن را اشتباه می‌دانند برابری می‌کند!

هنوز عملا نصف مردم آمریکا فکر می‌کنند طولانی ترین و بی ثمرترین جنگ این کشور مفید بوده!

بعد از ۲۰ سال نظر مردم آمریکا درباره حمله به افغانستان چیه؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 2
    جدا از این مطلب که به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان به نفع و یا ضرر ماست برام این نکته جالبه که حتی طالبان بهتر از ما با آمریکا مذاکره کردند نتیجه مذاکره طالبان شد ، به رسمیت شناخته شدن ، آزادی 5000 زندانی آن ، خروج آمریکا از افغانستان و تصرف 90 درصد خاک افغانستان توسط این گروه حالا شما اینها رو مقایسه کنید با نتایج مذاکره ما با آمریکا !!!
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      3 1
      جمع کن کاسه کوزه ی مذاکره ات رو. مذاکره سر چی؟ سر اینکه هسته ای داشته باشیم با نه؟ به کسی چه ربطی داره؟ اصلا به کسی هم ربط داشته باشه به اونایی که صدها کلاهک اتمی دارن ارتباطی نداره. دهن کسی که از مذاکره حرف بزنه رو باید گل گرفت. هر کسی از هر جریانی میخواد باشه. یه مشت حقیر و تو سری خور شدن تحلیل گر و نظریه پرداز و مسئول!
    • یک افغانستانی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      0 0
      نتایج مذاکرات ایران با طالبان چه شد ؟ آیا توافقی حاصل شد ؟ بعید میدانم که اگر طالبان توسط آمریکا و سازمان ملل و عربستان و ... برسمیت شناخته شود. دیگر بخواهد سلام ایران را علیک بگوید.!!
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      1 0
      عقل هم خوب چیزیه ، یک خورده بکارش بندازین ،، بر اسای گفته های مسو لین امریکا ، القاعده گروهی است ک توسط امریکا تشکیل و مسلح شد ،برای جنگ با شوروی انزمان که افغانستان را اشغال کرده بود ، پس از در رفتن شوروی از افغانستان ، طالبان را حمایت کردند که ایران را کنترل کند. ، انهم با اسلام وهابی که سعودی مامور این پروژه بود ..یواش یواش امریکا متوجه شد کاری از طالبان بر نمیاد ، القاعده ای درست شد برای عملیات سپتامبر سیاه و بعد از سر راه برداشتن طالبان و القاعده ،که به گفته ای شوریدند علیه ارباب خودشان حالا باید تاریخ همه چیز را به ایندگان نمایان سازد و افشای مستندات ، مقاصد شوم امریکا را علیه اسلام ناب را عیان کند .. جنگ افروزان امریکا. به طالبان حمله بردند و انها را ساقط کردند .. و بعد دروغ بافی بر علیه عراق شروع شد و رفتند به حمله به عراق را راه اندازی کردند و بازم. گویا هدف اصلی انها ایران بود ... که هزینه های جنگ زیاد شد ،رفتند به برنامه ریزی علیه ایران ، که. متوجه شدند برنامه هسته ای برای ایران. هزینه اش کمتر است. .. رو سیاهان بعد از پشتیبانی صدام و اینهمه خسارت بر ایران ، دروغ بافی را با سازمانها و نهادهای بین المللی ، فشار بر ایران را زیاد کردند و بقول خودشان همه گزینه ها را روی میز گذاشتند و منتظر اشتباهی از سوی مسولین ایران بودند که جنگی نیابتی را به رژیم منحوس اسرائیل محول کنند ،، غافل از اینکه نه ایران اشتباهی کرد و نه توانایی تحمل جنگ را داشتند و در یافتند ایران قویتر از انست که صهیونیستها بتوانند با ایران مقابله کنند . پس ترور نخبگان و ادم کشی را اسرائیل بدست گرفت و خودشان گزینه تو خالی روی میز را از ان ببعد جوانان میدانند ، و فهمیدند هیچ کدام بجز فشار تحریم و ترور خرابکاری هیچ غلطی نمیتوانند بکنند .. بد عهدی ها و برجام بی تضمین و ازار مردم توسط جاسوسانشان و خود فروخته ها فعلا در جریان است امیدواریم دولت سیزدهم اقتدار ایران را بر گرداند و ارباب بجای خود بنشیند و عالت و قسط را بین مردم به اجرا گذارد و نخبگان و جوانان ما به ابروی مولایمان علی(ع) تحریم را بشکنند و ایران را بسوی پیشرفت و ازادی و اقتدار جهانی رهنمون شوند ...،،، انشاالله
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    6 0
    مهم نیست، مهم ورژن های افغانستانی زیباکلامه که در افغانستان مشغول بزک امریکا و سیاه نمایی از افغانستانه. متاسفانه اینا دارن یک نسل رو خنگ و خنگ تر بار میارن و هنوزم استاد! دانشگاه هستن!
  • سعید IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    این نشون میده که به مردم امریکا هم امیدی نیست و دستکمی از دولتاشون ندارند، یعنی نمیشه گفت تنها دولت و حکومت امریکا بده و ما خواهان روابط حسنه با ملت امریکا هستیم، چون گویا ملت امریکا هم دستکمی از دولتشون نداره .
    • تیسفونی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      1 0
      از رومیان جز این نشاید...
  • ی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
    0 0
    شما چرا فکر می کنی مفید نبوده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس