کد خبر 1251286
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
تیراندازی در کالیفرنیا با ۲ کشته و زخمی

وقوع حادثه تیراندازی در سالن سینمایی واقع در حومه شهر لوس آنجلس به کشته شدن یک دختر نوجوان و مجروح شدن یک تن دیگر منجر شد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، ایالت «کالیفرنیا» آمریکا شاهد حادثه تیراندازی بود که در یک سالن سینما رخ داد و در نتیجه آن یک دختر نوجوان ۱۸ ساله جان خود را از دست داد حال آنکه یک دختر ۱۹ ساله هم بر اثر شدت جراحات به بیمارستان منتقل شد و حال وی وخیم گزارش می شود.

بیشتر بخوانید:

تیراندازی یک گروه مسلح در مرکز شهر استانبول با ۳ کشته و یک زخمی

مظنون هم از صحنه جرم گریخته و پلیس موفق به کشف هیچ سلاحی در محل حادثه نشد. پلیس می گوید هنوز نمی داند چه اتفاقی روی داده و قرار است وجب به وجب سالن سینما را در جستجوی سرنخ بگردد.

حادثه در سینمایی در حومه جنوب شرق لوس آنجلس روی داده است حال آنکه ایالت کالیفرنیا دیروز هم صحنه تیراندازی و گروگان گیری بود که پنج کشته بر جای گذاشت.

این حادثه در منطقه «واسکو» در شهر «سن ژواکین ولی» روی داد و بر اثر آن معاون کلانتر و ۴ نفر دیگر کشته شدند.

در حالی که روزانه خبرهای متعددی در خصوص تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می‌شود، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی‌دهد که قانونی در خصوص اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب شود.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه‌ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین علت آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس