کد خبر 1251896
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
لاپید

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اواخر مرداد ماه برای رایزنی با مقامات مغرب راهی این کشور می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه آرتی، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد ماه آینده میلادی به مغرب سفر می‌کند.

در پرتو سازش دولت رباط با تل‌آویو، یائیر لاپید اعلام کرد اولین سفر رسمی او در مقام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ۱۱ و ۱۲ اوت (۲۰ و ۲۱ مرداد جاری) به مقصد مغرب انجام خواهد شد.

او افزود این سفر پس از از سرگیری پروازهای مستقیم بین رباط و تل‌آویوانجام می‌شود.  

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز به روزنامه تایمز اسرائیل گفت: سفر لاپید اولین سفر وزیر خارجه این رژیم به مغرب خواهد بود، اما جزئیات این سفر هنوز نهایی نیست. الون اوشپیز، یک مقام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی دو هفته پیش به مغرب سفر کرده و دعوتنامه کتبی لاپید را تحویل مقامات مغرب داده است.

رژیم صهیونیستی سوم مرداد اعلام کرد که نخستین پرواز گردشگری از تل آویو به مقصد مغرب انجام و خط مستقیم پروازی رسما برقرار شد. این پروازها به صورت مستقیم میان تل‌آویو و مغرب و کازابلانکا و با هدف جذب ٣٨٠٠٠ گردشگر صهیونیست تا پایان سال جاری انجام خواهد شد و شرکت هواپیمایی مغرب هم اعلام کرده ۱۲۰۰۰ گردشگر صهیونیست را تا پایان ۲۰۲۱ وارد مغرب می‌کند. مغرب انتظار دارد ۲۰۰ هزار گردشگر صهیونیستی را تا سال ۲۰۲۲ جذب کند.

مغرب در ماه دسامبر ۲۰۲۰ در ازای به رسمیت شناختن حاکمیت این کشور بر منطقه صحرای غربی از سوی آمریکا، روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس