رژیم صهیونیستی حاضر نیست به شیخ نشین دوبی اعتماد کند!

رژیم صهیونیستی مقرر کرد روزانه فقط یک پرواز بین تل‌آویو و دوبی انجام شده و پروازهای بیشتری انجام نشود.

به گزارش مشرق، در پی اختلاف نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و شیخ نشین دوبی شرکت هواپیمایی رژیم صهیونیستی از انجام حداکثر یک پرواز در روز بین تل‌آویو و دوبی خبر داد.

نایب رئیس (ال عال) شرکت هوایی رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیست اعلام کرد به این شرکت ابلاغ شده است به جای ۳ پرواز در روز فقط اجازه انجام یک پرواز را خواهد داشت.

گفتنی است چند روز قبل رژیم صهیونیستی بعد از مدتی اختلاف بر سر برخی تهمیدات امنیتی تهدید به تعلیق پروازها به شیخ نشین دوبی کرد.

پروازهای مستقیم از تل‌آویو به دوبی برای خطوط هوایی رژیم صهیونیستی «العال»، «اسرایر» و «آرکیا»، از جمله ثمرات توافق عادی سازی میان امارات و رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود و از آن زمان تاکنون صدها هزار شهرک‌نشین صهیونیست به دوبی سفر کرده‌اند.

اما سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نگرانی‌های خود را درباره ترتیبات انجام شده در فرودگاه بین‌المللی دوبی ابراز و اعلام کرد که سه شرکت هواپیمایی مذکور پروازهای خود را در این فرودگاه متوقف خواهند کرد، مگر اینکه راه حلی برای مشکلات امنیتی پیدا شود.

اما ظاهرا صهیونیست‌ها در چارچوب راه حلی میانه برای حفظ آبروی توافق سازش با امارات با برقراری یک پرواز موافقت کردند، گرچه به گفته مقامات (ال عال) قرار است پرواز انجام شده با هواپیماهای بزرگ انجام شود تا گنجایش شمار زیاد صهیونیست‌های مسافر به دوبی را داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    گویادوبی برای دوشیدن اسراییل قدعلم کرده است
  • GB ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    احتمالا ً از روی آسمان عربستان رفت آمد میکنن. انشاالله بعد از تجزیه امارات نوبت تجزیه عربستان برسه که اینقدر پول خرج تجزیه لیبی و سوریه و عراق و ایران نکنن.
  • عدی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    نوکران عرب اسرائیل اتحادیه عرب را در ابتدا برای مقاومت در مقابل اسراییل تاسیس کردند وامروز همین ها بهترین نوکران اسراییل هستند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس