کد خبر 1252264
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
مجیدی: بدشانس بودیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال بدشانسی را یکی از دلایل شکست تیمش مقابل سپاهان دانست.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و سپاهان اظهار داشت:بازی بسیار خوبی انجام دادیم، هم از جانب ما و هم از جانب سپاهان، هر دو تیم فرصت های زیادی داشتند ولی سپاهان از فرصت هایش بهتر استفاده کرد واقعا بدشانس بودیم و از فرصت هایمان استفاده نکردیم و اگر خوش شانس بودیم می توانستیم برنده بازی باشیم.

وی در خصوص استفاده از برخی بازیکنان جوان در ترکیب این تیم در نیمه دوم گفت: با توجه به اینکه سه شنبه بازی مهمی داشتیم سعی کردم از 5 تعویضم استفاده کنم. خودم خواستم برخی بازیکنانم مثل ریگی و مطهری 90 دقیقه  بازی نکنند و به بقیه بازیکنانم بازی برسد. بازیکنان تعویضی ما خیلی خوب کار کردند. ما در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و متاسفانه بدشانس بودیم و توپ هایمان گل نشد.

سرمربی تیم استقلال ی در خصوص صحبت های این چند روز برای بازی کردن با شرافت مطرح شد و اینکه آیا این موضوع روی ترکیب استقلال تاثیر داشت گفت: نتیجه ای که ما نیاز داشتیم باعث شد تا من ترجیح بدهم از این روش استفاده کنم و در طول بازی از بقیه بازیکنانم استفاده کنم. من در کل سعی کردم که بازیکنان اصلی را برای روز سه شنبه در اختیار داشته باشم. الان در رختکن با بازیکنانم حرف زدم و از فردا تمام تمرکزم را روی بازی سه شنبه می گذارمو امیدوارم یک بازی خوب مقابل گل گهر ارائه کنیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در مورد فصل آینده صحبت کند گفت: ترجیح می دهم در این مورد حرفی نزنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 2
    یه بزد دادی به سپاهان خواستی پرسپولیس قهرمان نشه ولی کور خوندنی
    • امید IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 0
      فکرکردی همه مهدی تارتارندمجیدی شرف داره
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 1
    بیخود نوار پیروزیاتونو قطع کردین ادامش میدادین ببینین چقد نمیبازین
  • سید IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    1 1
    استقلال اگر می خواهد در سال آینده یکدست و کم حاشیه و موفق باشد، قبل از هرچیز باید بازیکنانی مانند ووریا غفوری و فرشید اسماعیلی را از این باشگاه اخراج کند! بازیکنی که بدون دانش اجتماعی و سیاسی وارد این فضا می شود و صرفاً براساس عقده های شخصی نظرپراکنی می کند، خواه ناخواه درگیر مسائل حاشیه ای شده و از کار اصلی خودش باز می ماند یا بازیکنی که همواره در فکر خراب کردن هم باشگاهی هایش است نیز نمی تواند با ایشان یکدل باشد و در خدمت باشگاه در مسابقات! به علاوه که اکنون این دو در دوران افول خود هستند و حتی بدون این مسائل هم کارایی لازم را ندارند، که هیچ بلکه سبب افت بازی گروهی سایرین هم در طول بازی هستند!
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
    0 0
    واقعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن ....!!!! پس خوب شد بردیم وگرنه بدشانسی تون کار دستمون میداد نه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس