وزنه بردار پارالمپیکی: تلاش خواهم کرد جانشین خوبی برای سیامند رحمان در توکیو باشم

وزنه بردار پارالمپیکی در دسته فوق سنگین با بیان این که به عنوان جانشین مرحوم سیامند رحمان کار سختی در پارالمپیک توکیو دارم، گفت: تلاشم بر این است که با کسب بهترین نتیجه جانشین خوبی برای سیامند باشم‌.

به گزارش مشرق، منصور پورمیرزایی اظهار کرد: با توجه به زمان کمی که تا شروع بازیهای پارالمپیک توکیو باقی مانده تمریناتم را بیشتر روی پیک قدرت، حفظ تکنیک و یکسری قوانین دیکته شده از سوی کادر فنی معطوف کرده ام تا به بهترین نتیجه در بازیهای پارالمپیک دست پیدا کنم.

وی گفت: مرحوم سیامند رحمان در دسته فوق سنگین یک اسطوره بود و من در کنار او همواره به افتخارات زیادی دست پیدا کرده ام، هرچند جانشین او بودن کار سختی است، اما سعی دارم با کسب بهترین نتیجه دل مردم را شاد کنم.

این وزنه بردار دسته فوق سنگین ادامه داد: تا به امروز تجربه حضور در بازیهای پارالمپیک را نداشتم و برای اولین و آخرین بار در این دسته پارالمپیک را تجربه خواهم کرد. تصمیم دارم پس از شرکت در پارالمپیک توکیو از وزنه برداری خداحافظی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال طلا در دسته فوق سنگین هستید، خاطرنشان کرد: هدفم در وهله اول کسب مدال طلا پارالمپیک و سپس رکوردشکنی در دسته فوق سنگین است، البته دستیابی به چنین هدف مهمی بستگی به شرایطم در روز مسابقات و صلاحدید کادر فنی دارد. 

پورمیرزایی افزود: تلاش من و سایر وزنه برداران این است که با کسب ۵ مدال در پارالمپیک توکیو همچون پارالمپیک لندن در جایگاه قهرمانی قرار بگیریم.

وی در پایان زمان اعزام تیم وزنه برداری به بازیهای پارالمپیک توکیو را ۲۸ مرداد عنوان کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس