نارنجک دودزا

امثال خاتمی و حجاریان و تاجزاده نه بابت قیمت نجومی مرغ مطالبه گری می کنند و نه بابت خسارت هایی که به مردم در بازار بورس تحمیل شده و قصور و تقصیرهای دولت در تأمین برق اعتراضی می کنند.

سرویس سیاست مشرق - این روزها جریان اصلاح طلب در داخل کشور همصدا و همراه با جریان معاند در خارج از کشور، بلوا و هیاهوی عجیبی درباره «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» به راه انداخته اند.

این طیف با تحریف این طرح به گونه ای فضاسازی کرده اند که گویا مجلس در پی آن است تا اینترنت را در ایران مسدود کرده و مشاغل اینترنتی را نابود کند.

این در حالی است که در حال حاضر حدود سیزده ماه است که «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» مطرح شده است. نکته قابل تأمل اینجاست که قانون آن نیز هنوز تصویب نشده و صرفا اصل ۸۵ آن (بررسی در کمیسیون) به تصویب رسیده و باید مسیری طولانی برای تبدیل شدن به قانون را طی کند.

شعبده بازی بانیان وضع موجود برای دیده نشدن دستپخت «دولتِ اصلاح طلبان»

شعبده بازی بانیان وضع موجود برای دیده نشدن دستپخت «دولتِ اصلاح طلبان»

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در واکنش به انتقادات علیه طرح صیانت از حقوق کاربران مجازی نوشت: «هیچ طرحی درحال حاضر تصویب نشده و مجلس صرفا به آغاز بررسی طرح رای داده است. طرح در کمیسیونی از منتخبین کمیسیون‌ها بصورت علنی وشفاف بررسی خواهد شد».

قالیباف افزود: «عمدۀ ادعاها درباره طرح خلاف واقع است. مسدود سازی اینستا و واتس‌اپ برنامۀ مجلس نیست و طرح درخصوص این پلتفرم‌های پرکاربرد بایداصلاح شود».

یک سوال؛ چرا با اینکه حدود ۱۳ ماه از مطرح شدن این طرح سپری شده، حالا و دقیقا در روزهای پایانی دولت روحانی شاهد این هیاهوی رسانه ای هستیم!؟  

چرا باید دقیقا در زنگ حساب دولت روحانی این هیاهوی رسانه ای به راه بیفتد!؟ آیا امثال خاتمی و حجاریان و تاجزاده و زیباکلام و...نگران معیشت مردم هستند!؟

کاربرد بمب‌های صوتی و نارنجک‌های دودزا ایجاد صحنه مصنوعی با هدف دور کردن ذهن و نگاه افکارعمومی از مسائل و مشکلات اصلی است. اکنون شلوغ بازی اصلاح طلبان درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی دقیقا کاربرد نارنجک دودزا را ایفا می کند.

شعبده بازی بانیان وضع موجود برای دیده نشدن دستپخت «دولتِ اصلاح طلبان»

شعبده بازی بانیان وضع موجود برای دیده نشدن دستپخت «دولتِ اصلاح طلبان»

شعبده بازی بانیان وضع موجود برای دیده نشدن دستپخت «دولتِ اصلاح طلبان»

در حال حاضر مرغ با قیمت حدود ۴۰ هزارتومان فروخته می شود. تخم مرغ شانه ای تا ۵۲ هزارتومان فروخته می شود. قیمت دلار اکنون قریب به ۲۶ هزارتومان است. بازار خودرو متلاطم است، مردم در بازار بورس به شدت متضرر شده اند.

اما امثال خاتمی و تاجزاده و حجاریان و...نه بابت صف های عرض و طویل مرغ مطالبه گری می کنند و نه بابت خسارت هایی که به مردم در بازار بورس تحمیل شده فریاد وامصیبتا سر می دهند و نه بابت قصور و تقصیرهای دولت در ساخت و نوسازی نیروگاه های برق سخنی می گویند.

خاتمی که این روزها برای طرح صیانت بیانیه می دهد، به عنوان یکی از بانیان اصلی وضع موجود هیچگاه به مطالبات و مشکلات مردم اهمیت نمی دهد. وی نه تنها به مشکلات و مطالبات مردم بی اعتنا است، بلکه با دهن کجی به مردم، صرفا برای تأمین ۱۰ میلیاردی هزینه برای آزادی «قاتلِ یک زن» به میدان آمده و به آب و آتش می زند.

شعبده بازی بانیان وضع موجود برای دیده نشدن دستپخت «دولتِ اصلاح طلبان»

شعبده بازی بانیان وضع موجود برای دیده نشدن دستپخت «دولتِ اصلاح طلبان»

چرا در «دولتِ اصلاح طلبان» در مقطعی که دلار تا آستانه ۳۲ هزارتومان افزایش یافت، امثال خاتمی و حجاریان و تاجزاده و...خود را به آب و آتش نزده و فریاد وامصیبتا سر ندادند!؟

اکنون حزب اتحاد ملت- اعضای حزب منحله مشارکت- با نامه نگاری به وزیر کشور خواستار برگزاری تجمع اعتراضی به طرح صیانت شده اند، چرا این احزاب و افراد برای گرانی مرغ و دلار و تلاطم بازار بورس و نایاب شدن روغن خوراکی و...درخواست تجمع اعتراضی ندادند!؟

شعبده بازی بانیان وضع موجود برای دیده نشدن دستپخت «دولتِ اصلاح طلبان»

آقای روحانی وعده داده بود که در دولت وی آنچنان رونق اقتصادی در کشور شکل می گیرد که دیگر هیچکس به پول یارانه نیازی نخواهد داشت. ستاد برجام در سال ۹۴ آنچنان تبلیغ گسترده ای درباره دستاوردهای برجام به راه انداخت که عده ای از مردم با جشن و پایکوبی در تهران تصور کردند که به زودی قیمت هر دلار، هزارتومان خواهد شد.

در حال حاضر دولت روحانی تورم ۴۳ درصدی را به عنوان میراث به دولت بعدی تحویل می دهد. این میزان تورم یک رکورد قابل تأمل در ۴۰ سال اخیر است. پیش از این تنها در دولت هاشمی رفسنجانی شاهد رکوردزنی در تورم بودیم.

شعبده بازی بانیان وضع موجود برای دیده نشدن دستپخت «دولتِ اصلاح طلبان»

شعبده بازی بانیان وضع موجود برای دیده نشدن دستپخت «دولتِ اصلاح طلبان»

دردولت روحانی حجم نقدینگی از ۴۶۰ هزار میلیارد تومان در سال ۹۲ به  ۳۶۰۰ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش یافت که رقمی سرسام آور است.

دولت روحانی با ریخت‌وپاش در نهاد ریاست جمهوری سبب افزایش ۹ برابری هزینه‌های جاری آن نسبت به سال ۹۲ شد

در پایان دولت دهم میزان بدهی دولت به بانک‌ها ۶۲.۹ هزار میلیارد تومان بود که در دوره روحانی با افزایش بیش از ۶ برابری به ۳۹۶.۲ هزار میلیارد تومان در پایان سال گذشته رسیده است.

طبق آمارها، در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، اقتصاد کشور چهار بار با رشد منفی مواجه شده و درمجموع رشد اقتصادی را در هشت‌سال اخیر به حدود صفر رسانده است. این برای اولین‌بار است که در سه‌دهه اخیر چنین دوران طولانی رشد منفی اقتصادی در کشورمان به‌وقوع پیوسته است.

همچنین گزارش ها حاکی از آن است که دولت دهم در سال ۹۲ حدود ۲۴۴۶ میلیارد تومان بازپرداخت اصل اوراق مشارکت را برای دولت یازدهم به جای گذاشته بود. این در حالی است که دولت دوازدهم در بودجه سال ۱۴۰۰ بیش از ۸۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه بابت بازپرداخت اصل اوراق مالی برای دولت آینده به جای گذاشته است. بنابراین از این لحاظ میراث بدهی دولت روحانی نسبت به دولت احمدی‌نژاد، ۳۳ برابر افزایش یافته است.

خسارت محض برجام، ماجرای سهمیه بندی بنزین و خسارت های دلار ۴۲۰۰ تومانی و قرارداد پرخسارت توتال و تبعات قرارداد کرسنت  و فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و پرواز قیمت پراید و حقوق های نجومی و ماجرای خصوصی سازی کارخانه هفت تپه و...را نیز باید به فهرست طولانی کارنامه دولت روحانی اضافه کنید.

و در شعبده بازی بانیان وضع موجود همین بس که برای دیده نشدن دستپخت «دولتِ اصلاح طلبان»، طرحی را که هنوز تصویب نشده را کاملا تحریف و آن را مصیبت بزرگ جا می زنند.

به نظر شما باید اشک تمساح بانیان «دلار ۳۲ هزارتومانی» را باور کرد!؟ جماعتی که با شعار فریبنده تعامل با دنیا و بستن با کدخدا و روی کارآمدن ژنرال ها، بازارهای بورس، مسکن، خودرو، لوازم خانگی و اقلام خوراکی را التهابات گسترده مواجه کرده و حالا در زنگ حساب در پی پاک کردن صورت مسئله است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    1 1
    نووووش جووون
    • US ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      1 0
      متوجه منظورت نشدم
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    4 2
    سعید حجاریان......
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      0 0
      درسته که شاید سیعد حجاریان را جزو مردودین قرار داده باشید ولی بدانید آقای رئیسی این جماعت را دو نیانداخته است و از توانایی های آنها استفاده خواهد کرد سیاست میگوید که حتی اگر برجام یک شکست باشد میشود از آن استفاده کرد تجربه میگوید حتی ظریف را به مشاوره بگیر کسی مثل کرباسچی هر قابلیت دارد تاریخ را نگاه کنید پیامبر (ص) چه مسئولیتی برای ابوسفیان در نظر گرفت؟
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    34 3
    لعنت به هر چی اصلاح طلبه.
    • علی مشهدی IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      17 2
      چرا اصلاح طلبان و جماعت هوچی گر و پر مدعای مردود از شهردار شدن زاکانی نگران هستند………!؟؟ احساسم بمن میگوید: با شهردار شدن دکتر زاکانی ، ظاهرا آب به لانه موران و موذیان در تهران خواهد افتاد……
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      0 1
      همه شون نه انصافا
  • ایلیا IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    19 2
    اینها کرونا نمی گیرند بمیرن راحت شیم
    • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      10 3
      کسی کرونا می گیره که بیاد بین مردم . اینها از ترسشون جرات ندارند بیایند بین مردم .
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    11 4
    وضعیت اسلاحتلب خرابه خراب دست رو دلشون نزارید
    • یک ایرانی شرمنده از خانواده IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      5 1
      اللهم العنهم
  • FR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    16 3
    اصلا دیگه حوصله خوندن مطالب راجع با این اصلاح طلبان ت.....ع اور را نداریم ... مدتهاست که از هواپیمای امریکا پایین افتاده اند !
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    16 2
    وقتی صحنه ذلت بار دویدن و آویزان شدن برخی از شهروندان افغانی از هواپیمای نظامی آمریکایی را دیدم یاد همین اصلاح طلبا افتادم که کار اینها نیز به نوعی آویزان شدن حقارت بار از آمریکاست ! اینها کی دوزاریشان می افتد ؟! طالبان هم عوض شد و همه چیز را فهمیدند ولی این اصلاح طلبا عوض نمیشن که نمیشن !
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    15 2
    این منافقین و بانیان وضع موجود را بایستی محاکمه کنند، تا از توهم خارج شوند و بداند مقصر چه کسانی بوده و هستند.
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      2 0
      مرگ بر منافق
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    18 1
    دقیقا. آقای سعید حجاریان تو ساواکی بودی یا ما؟ تو اسناد ساواک و سیا را نابود کردی یا ما؟ تو پونز فرو کردی یا ما؟ تو دستها را رنگ کردی یا ما؟ تو ملت را نادان فرض کردی یا ما؟ تو بر گرده مردم سواری یا ما؟
  • محمدرضا حمیدی NL ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    10 2
    بارها گفته ام و دیگران نیز گفته اند این اقایان و همفکرانشان۴۰سال در حلقه ی قدرت قرار داشتند بجز ثروت اندوزی فکری نداشتند انقدر وقیح هستند ان شاءالله به اموال باد اورده ي همه رسيدگي شود اقايان بفكر معيشت مردم نيستند چون مردم جايي در تفكرشان ندارد فقط مردم مستمسك سياست بازيهاي اينها بوده و هستند
  • میرزایی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    8 1
    هرکی به اصلاح طلب رای بده واقعا ازمغزی که خدابهش داده استفاده نکرده. یاعلی
  • نارسیس الهی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    7 2
    خدایا به حق این شب عاشورای و شهدای روز عاشورا کشور ما را از وجود دزدان و فاسدان و دروغگویان و ریا کاران و نامردان و امثال زیبا کلام ها و تاج‌زاده ها و حجاریان ها و عبدی ها و ... پاک بگردان. آمین یا رب العالمین
  • حمید IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    9 2
    بازم که این متعفن‌های حال‌بهم‌زن؟!!!
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    7 2
    اون تی شرت فسفریش نشون میده عقلش در چه سنی متوقف شده
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    6 2
    ان شا الله با بصیرت مردم و برکت خون سید الشهدا و یارانش ریشه ی غرب پرستی که همان معاویه پرستی است ، خشکانده می شود. الهم صل علی فاطمه وابیها و بعلها و بنیها و سرالمستودع فیها بعدد ما احاط به علمک
  • SE ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    6 2
    بی دینان به ظاهر انقلابی اسم خودشون را گذاشته اند اصحالطلب
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    5 5
    لعنت به هر چی اصلاح طلبه.+ اینها کرونا نمی گیرند بمیرن راحت شیم + / جواب / سند حقانیت اصلاح طلبها همین ادبیات غیر شرعی شماست . چند نفر دیندار در میان طرفداران شما هست که یک مطلب اسلامی بنویسد .ما حساب شما را از مقامات جمهوری اسلامی جدا می کنیم . اما همینکه عده ای فکر کرده اند از امثال شما برای پیشبرد اهدافشان استفاده کنند به این معنا است که هدف وسیله را توجیه می کند .گمراهی شما مثل روز روشن است.دیندار واقعی حتی یکی از کلمات شما را نمی تواند به زبان بیاورد . متاسفم که با شما هم وطن هستم . توی این اوضاع خراب بجای دعوت به دوستی و همدلی و کمک به دولت منتخب و سید برزگوار رئیسی و ایجاد وفاق ملی دارید بر طبل تفرقه و دشمنی می کوبید . دشمنی تا کی ؟شرارت تا کی ؟ این کینه و نفرت شما تمامی ندارد؟؟؟؟ اگر اینقدر حرفهای اصلاح طلبها شما را ازار می دهد انها را گوش تا گوش سر ببرید . یا زنده زنده بسوزانید تا خنک شوید . تمام نشریات اصلاح طلبها را بخوانی یک کلمه توهین به شما نمی کنند . فقط حرف می زنند . اگر دانش و منطق دارید جواب بدهید تا بطلان حرفهای انها اشکار شود . و جادلهم بالتی هی احسن . مشرق نیوز شما که توهینهای اینها را درج می کنید لطفا این جواب را هم منتشر کن.
    • آزادوار IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      3 0
      کاربر محترم،مردم این جمله ها را میگویند که غیظ قلوبشان کمی برطرف شود،غیظی که از بانیان وعمال اصلی وضعیت کنونی کشور دارند،اما مگر دست بردار هستند؟هر روز دروغ وتهمت.دروغ هم که میدانید گناه کبیره است.از خدا که کسی بالاتر نیست ،حضرتش در قرآن فرموده: ۰۰۰قاتلهم الله انی یوفکون.مشرق هم همیشه پاسخهای مستدل به خزعبلات روزنامه های زنجیره ای انها میدهد،شاید شما اون تحلیلها را ندیده اید.
    • شسم IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      1 1
      درود به مرام و نظر شما هموطن عزيز !
  • علیرضا IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    6 2
    میدونم منتشر نمیکنی ولی "یک مشت حرامخورزاده!؟ همین"
    • رضا IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      0 2
      در ...شما همين بس كه فحش و فضيحت و تهمت هاى زشتى را كه شما به اصلاح طلب جماعت ميزنيد منتشر ميكنه اما كوچكترين انتقاد به هم مسلكان خودش را ابداً ! نمونه زنده اش همين كامنت ، و صدها كامنتى كه من اصلاح طلب مودبانه و محترمانه نوشتم اما مشرق منتشر نكردند ! اين بدبخت ها اونقدر ....تشريف دارند و كور باطن اند كه خيال ميكنند ديگران اين رفتار ناشايست و غير انسانى را نميبينند !
  • خسرو IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    7 2
    این بدبختها حاضرند بروند گوشه ای بخیزند اما اربابشان انگلیس از آنها دست برنمیدارد و هر روز برایشان نسخه ای میپیچد که باید اجرا کنند حتما یک شلوغی در خیابانها از اصلاحطلبان خواسته شده که باید اجرا کنند
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    5 2
    چرا ولکن مردم نیستند ؟خدایا به کی پناه ببریم از دست این روشنفکرهای دلسوزتر از مادر. ما نظریه و تئوری نخواسته باشیم به کی بگیم؟ ما مرد عمل میخاهیم ؟ حجاریان و زیباکلام حال بهمزن شدن خدایا به سوزهای دل زینب س شر اصلاحطلبها رو از سر کردم ما کوتاه کن
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    5 2
    به نظرم تاجزاده زیباکلام ووووو را می بردیم افغانستان از هواپیمای دوستشان اویزان می کردیم تا برن بقول روحانی بهجهنم
  • US ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 2
    . عزیزان هر فردی هم که به ما توهین میکنه و تهمت میزنه و هر چه که لایق خودش و آبا و اجداد شان است به ما میگویند ولی ما باید جدال احسن کنیم و به این فردی که حذفش کردید و به بنده و مثل و امثال بنده توهین کرد و تهمت زد و هتاکی و فحاش کرد بگویید که علیرضایی گفت اگر بنده کاری کردم و یا چیزی گفتم و نوشتم و نیت کردم که ناحق بوده حلالمان بفرمایند و بنده درخواست دارم دوباره ایشان و امثال ایشان را به گروه برگردانید ما باید جاذب حداکثری و دافع حداقلی باشیم انشاءالله
  • فرید IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    2 8
    الان که دولت مورد علاقه شما سر کاره لبنیات گرون شد
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      2 0
      دهنتو ببند .... ۸سال گند زدید خفه شده بودید حالا هنوز دولت تشکیل نشده داریدور ور میکنید
    • آرش IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      4 2
      به خودت چجوری جواب میدی ؟ خودتم به همین راحتی گول می زنی؟
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      2 0
      دولتی که هنوز وزیر وزراش انتخاب نشدن دیگه ؟! یعنی اینقدر فهمش برات سخته؟!
  • مهدی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    4 2
    لیبرال های غرب گدای افساد طلب هیچ وقت به فکر مردم و برای مردم نبودند ؛ آن ها فقط به دنبال جلب رضایت یک عده ی خاص هستند کسانی که در بالاهای شهر زندگی می کنند و پول این ملت را می بلعند ؛
  • سیامک بهاءآبادی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    4 1
    فرار به جلو یعنی این
  • یک ایرانی شرمنده از خانواده IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    2 0
    اللهم العنهم جمیعا
  • امیرو IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    4 1
    بوی سوختن مفسد طلبها همه فضا را پر کرده , حالم از این جماعت بهم میخوره. یعنی اگر خود شیطان هم بودند اینهمه دل بهم زدن نداشتند.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    2 2
    دلار از زمان در دو هفته پیش ۳۲ تومان نبود کمی دقت کنید.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    2 0
    با سلام الان که مجلس رئیس جمهور ... اصول گرا هستند عملکردش رو توی این چهار سال می‌بینید
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    3 0
    چرا در «دولتِ اصلاح طلبان» در مقطعی که دلار تا آستانه ۳۲ هزارتومان افزایش یافت، امثال خاتمی و حجاریان و تاجزاده و...خود را به آب و آتش نزده و فریاد وامصیبتا سر ندادند!؟
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      1 0
      آفرین
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 1
    حرفی نمی توان زد چیزی نمی توان گفت
  • احمد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    7 2
    علی لعنت الله علی القوم الظالمین
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    3 0
    درباره اصلاح طلبان هرچی گفتید درست
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 1
    دولت رو در دست گرفتند و هنوز دارند بازی صوری اصلاح طلب اصولگرا ادامه میدهند.
  • آذری US ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    2 0
    اینها دو سال پیش واکسن شون رو تو سفارت ملکه زدند.برای همین کرونا نمیگیرند.
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    1 0
    حقتونه اگه مقصرند و گنه کار باید محاکمه و مجازات شوند اگر نکنید اونا بدجوری شمارو مجازات خواهند کرد اون موقع حمایت امثال بنده را هم نخواهید داشت!. مماشات حکایت از شراکت دارد مگر برخورد قاطعانه
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    1 0
    هر جا بود بهشون می گفتن طاعون
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 1
    بخدای احد و واحد قسم می خورم من اصلاح طلب عاشق سید بزرگوار رئیسی هستم . فقط و فقط بخاطر دین داریش . من گم شده خودم را در رئیسی پیدا کردم . این یزرگوار حتی یک کلمه حرف لغو نمی زند چه رسد به اینکه به کسی توهین کند . ... عزیزان انتقاد سازنده باعث شکوفایی افکار جامعه می شود . من انتقاد کردن را دوست دارم.... تمام ارمان و عشق من جمهوری اسلامی است و اگر خدای نکرده جمهوری اسلامی نباشد من هیچ چیز ندارم و تا پای جان از جمهوری اسلامی دفاع می کنم . حالا شما مرتب فحش به من اصلاح طلب و اصلاح گرا بدهید . اصلا شما اصلاح طلبها را نمی شناسید اگر نه توهین نمی کردید .
  • كريم IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    اين سه نفري كه هيچ مطالبه اي از بابت مسائل مطرح شده ندارند براي اينكه هميشه نانشان توي روغن بوده و هست و هر زماني كه كم بياورند دست گدايي نزد اربابانشان يعني آمريكا و اسرائيل و انگليس و عربستان دراز مي كنند و آنها هم بلافاصله حسابهاي بانكي شان را شارژ مي كنند. مرگ بر تمام خائنين وطنفروش و افساد طلب.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    اصلاح طلبان زیر پرچم ابراهم لینکلن سینه میزنند وکاری به مشکلات ایجاد شده ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس