کد خبر 1252743
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

به گزارش مشرق سید محمود رضوی مشاور رئیس مجلس در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: 

استاد عزیزم پرویز خان پرستوئی؛

سلام علیکم

پس از فضاسازی‌های حول محور نحوه بررسی طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس، یادداشتی در صفحه شما خواندم که خالی از لطف نبود چند خط توضیحاتی در خصوص برخی موارد تقدیم کنم؛

همه ما شما را آدم با معرفت و لوتی و به قول بچه‌های تهران از با مراما و بچه‌های پائین می‌شناسیم همونطور که این بامرامی را هم روی پرده سینما به همه مردم نشون دادید؛

از جواد کولی آدم برفی تا حاج کاظم آژانس تا رضا مارمولک تا این اواخر حاج حیدر بادیگارد و حتی ابراهیم خوش لحن مطرب؛

همه بامرام بودن و قاعدتا توقع داریم که حرف ما را هم بشنوید و بامرام و صفایتان مارو قضاوت کنید.
 
پرویز خان

من هم معتقدم درد دل شما و همه مردم از وضعیت نابسامان کشور بجاست، خصوصا شما که این سالها شهر به شهر و روستا به روستا رفتید و از نزدیک‌ درد مردم را دیده اید، از نزدیک درد را با گوشت و پوست خود احساس کرده‌اید، ما هم مثل شما رفته‌ایم و دیده‌ایم.

استاد پرستوئی عزیز؛ 

واقعیت اینه که ابر رسانه ای منفی پیرامون فضای مجازی و جو خاص حاکم بر آن اجازه نمیده ما خیلی از اتفاقات خوب را ببینیم، همانطور که سالها اجازه ندادن خدمات مختلف آقای قالیباف در ناجا و شهرداری تهران دیده شود و آنقدر فضا منفی است که حتی خدمات آقای قالیباف به فرهنگ و سینما هم به یاد هم‌صنف های خودمان هم نمانده است!

اما در مورد اینکه مجلس در یکسال گذشته برای اقتصاد و معیشت مردم بخصوص قشر ضعیف و آسیب پذیر در حدود اختیارات خود چه کرده است باید بگویم؛ برای مثال در مسئله خوزستان، سال گذشته آقای دکتر قالیباف و روسای کمیسیون‌های مجلس به همراه نمایندگان خوزستان از نزدیک شهر به شهر رفتند و مسئله را میدانی بررسی کردند و در بودجه ۱۴۰۰ ، مجلس هزار میلیارد تومان مصوبه گذرونده و به دنبال ابلاغ تخصیص آن برای حل مسائل هم هستند، از ۷۲۰ روستای دارای تنش آبی در خوزستان در همین یکسال تنش آبی حدود ۱۵۰ روستا با همین پیگیری‌های مجلس حل شده است و اگر این اقدامات نبود مشکلات خوزستان امروز وسعت و عمق بسیار شدیدتری می‌داشت، آیا ابر رسانه ای فضای مجازی گذاشته این به گوش مردم برسه؟

علت کند شدن فرایند اجرایی مصوبات و تخصیص اعتبارات مشخص شد؟ 

یا در مورد مسکن، طرح خانه های خالی که مصوب شد و به اعتراف خود دولت ابتدا باعث جلوگیری بی رویه اجازه بهاء را گرفت وبعد از آن در مناطقی حتی باعث کاهش شد، آیا اجازه دادند به گوش مردم برسه؟!

یا طرح ساخت یک میلیون مسکن که مصوبه مجلس دارد بودجه اش مشخص شد، سازوکارش درآمد اما دولت اجرا نکرد که ن‌شاءالله دولت بعد از وعده های اساسی اش بود و اجرا میکند.

بعد از نظارت میدانی سیستان‌وبلوچستان و چند استان دیگر ۵۰ هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در بودجه ۱۴۰۰ مصوب شد.

همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، افزایش حقوق سربازان یا دوبرابری وام مسکن و ازدواج و …. کلی از کارهای دیگه ی مجلسه که شاید به گوشتان نرسیده باشد.

در مورد خبر کذب بستن اینستاگرام و واتس‌اپ هم رئیس مجلس صراحتاً نوشتند که در این طرح مجلس برنامه مجلس بستن این پلتفرم‌های پرکاربرد نیست و برخی ابهامات طرح در خصوص این پلتفرم‌ها باید اصلاح شود، حتی اصلا هنوز طرحی مصوب نشده، بلکه فقط و فقط آغاز فرایند بررسی طرح در کمیسیونی متشکل از منتخبین کمیسیون‌ها تصویب شده!

قاعدتا در میان نظرات ۲۹۰ نماینده نظرات مختلفی وجود دارد که مخالف نظر رئیس مجلس باشد، اما برآیند نظرات مجلس به صورت قطعی مخالف بسته شدن فضای کسب کار مردم در اینستاگرام و واتس اپ است.

الغرض؛ امثال من از شما که خودتان هم کف میدان هستید هم رسانه، توقع داریم که در این فضای پرابهام مجازی ، در کنار اشکالاتی که گوشزد میکنید، این همه خدمت را هم به گوش بقیه برسونید و امکانات و ظرفیت‌های قانونی مجلس را با وجود دولتی که از توان و انگیزه هایش مطلع هستید، ارزیابی منصفانه کنید.

مردم از ناکارآمدی این ۸ سال خسته‌اند و هر خبر خوبی میتونه نقطه امیدی تو زندگی روزمره اونها باشه، مثل همه کارهای خیری که میکنید و بانی حال خوب مردم میشوید.

هر زمان که صلاح بدونید میتونیم مجلس خدمت شما باشیم و بیشتر از تصمیمات مجلس مطلع شوید و درباره کم و کیف همین طرح فضای مجازی هم تبادل نظر کنیم. اگر گفتگو نکنیم که چیزی تغییر نمی‌کند؛ چیزی اصلاح نمی‌شود. با هم بیشتر حرف بزنیم تا از پس غبار اختلافات و سوء تفاهم ها، شاید از همدلی و تفاهم ها، نفعی به مردم برسد.

سعادت گرچه کمرنگ است

ارادت همچنان باقیست

نامه مشاور قالیباف به پرویز پرستویی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 61
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    55 1
    ای بابا این هنرمندان 8سال روحانی ساکت بودن. لطفا از این به بعد هم ساکت
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      41 0
      نه داداش. سکوت اینها بر اقتصاد و معیشت و وضعیت مردم بود. ولی از فضای مجازی و فالوورهای خودشون که نمی گذرند
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      14 0
      این پرویز پرستویی یادش رفته قضیه سالومه رو؟
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      0 0
      خخخخ
    • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      4 22
      "..مردم از ناکارآمدی این ۸ سال خسته‌اند.." آقای رضوی این جمله عین دروغ و عوامفریبیه! خستگی مردم بیش از این 8 سال هست.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    36 3
    مثل اینکه دوباره جنجال سلبریتیهای بی وجدان شروع شد
    • یداله IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      13 0
      دادش مجبورند چون اگه غیر از این بکنند مزدورای بیگانه به اونا (سیلبرتیها)انگ مزدوری میزند
  • 89 IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    22 7
    از کی به همه این باید ج پس بدید؟
    • عبدالله مومن IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      25 0
      اینقدر به گرین کارتی ها . بهاء ندهید !!!
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    26 2
    نیروهای امنیتی باید یه فکری بحال آشوب افکنی فکری که بدست سلقریتیها میشود بکنند, اینها بخاطر گرین کارته
  • US ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    21 1
    دراین شرایط جهنمی مردم حداقل شماها سکوت کنید
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    17 0
    بی سوادان می خواهند فضای مجازی همانند هر کسب و کار و تجارت در دنیای واقعی که نیاز به مجوز دارد اینستاگرام و... هم باید مجوز و قانونی شوند نباشد تا هر کاری دلشان خواست در ایران انجام دهند
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    10 0
    اینستاگرام و تلگرام مگه در ایران مجوز ندارن؟ خوب این اشخاص اگر خیلی اصرار دارد در این فضا باشند و همچنان اصرار بر غیر قانونی در ایران اگر فردا روزی مشکلی برای این ها این چند پلتفرم پیش آمد حق ندارند شکایت به دستگاه قضایی بکنند
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    32 13
    یه بار رضا کیانیان وحالا پرویزپرستویی!!! سلبریتی متوهم پروری یعنی همین تحویل گرفتن ها ومکاتبات و.....!!!!! این جماعتو بیش از این باد نکنید آقایان مسئول!!
    • محمود IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      17 1
      این جماعت بوقلمون صفت هستند باید جوابشون رو داد مگرنه گوش فلک رو کر میکنن
    • رضا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      1 20
      ساکت ! استاد پرويز برستوئى نور چشم ما هستند .
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      9 1
      جواب ابلهان خاموشیست!مسئولان کاردرست خودشونوبکنن واین جماعتو تحویل نگیرن قطعا نتیجه بهتری خواهدداشت!گفتگوهای اینچنینی درنظرعموم مردم خوشایندنیست وسوءبرداشت خواهدشدو موجب قضاوتهای غلط و این جماعت رانیز پررو ترخواهدکرد!
    • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      0 0
      خطاب به رضا چشمت کور دندت نرم
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    3 15
    آقای مشاورمن یک بازنشسته تامین اجتماعی هنوزاختلاف با بازنشسته های دیگر دارم . خواهشمنداست فرافکنی نکنیدودروغ به مردم نگویید.
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    15 1
    اینکه ایهام از اذهان زدوده شود کار خوبی است اینکه ما به بازی و هنر ی پرستویی علاقه داریم بکنار / اما نمیدونیم چرا باید مسئولان بلند پایه کشور پاسخگوی این اقایان و خانم های سلبریتی که هنوز پاسخ مردم در مورد حمایت شان از دولت بی تدبیر ی روحانی را نداده اند ، باشند !؟ / هر موقع این حضرات سلبریتی جواب این مردم رو دادند که چرا و به چه سبب از این دولت و بی تدبیری هاش حمایت کردند !؟ شما هم پاسخ سوال ها و درخواست ها و پیشنهادهایشان را بدهید / والا این اقایون و خانم های سلبریتی نمیدونیم چرا نطق اعتراضی شون برای دولت ی روحانی باز نبود !؟ و حالا!! زبان باز کرده اند به اعتراض و پیشنهاد و دستور و نگران اشتغال و بیکاری و گرانی و.. شده اند / تو این ۸ سال کجا بودید !؟ تو این ۸ سال مردم مردم نیودند !؟ مشکلات نداشتند !؟ معیشتشان تنگ نشده بود !؟ / یا پاسخ بدهید یا لطفا زبان در کام گیرید / برید به همون فیلم و سریالتون برسید اگر هم از اون حمایت هاتون از دولت ی روحانی واقعا پشیمان شده اید زبان عذرخواهی داشته باشید نه زبان سفارش و و دستور و انتقاد به دیگران
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    24 1
    چقدر دل خوش کردید که جماعت سلبریتی با افکار شما و این نظام همراه بشن! .. زهی خیال باطل! جماعتی که نان سفارت ایتالیاو انکلیس رو خوردن 5 انگشت عسل بزنی بزاری تو دهانشون قطعا گاز میگیرن
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      0 0
      خیلی نادانی که همرو به یک چشم میبینی
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    3 19
    حق با مردمه . فضای مجازی فساد نداره بلکه فساد ها رو اعلام می کنه
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      10 1
      آن وقت مجوز هم کشک!!!
    • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
      9 1
      در فضایی که رییسی با شایعه خنده دار دیوارکشی، عقب زده میشود، یک جمله اتوکشیده که معلوم نیست از زبان کدام خناس بیرون آمده است، باید هم از قلم یکی مثل شما بیرون بیاید.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    10 0
    شما بازیگرا روحانی رو ب مردم تحمیل کردید پس ساکت شید
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    13 2
    اقای پرستوبئ و اقای کیانیان و ،،، نمیدانم چه کسان دیگر از این سلبریتی های مخالف اسلام دست بقلم میشوند و هم صدا با بی بی سی و سعودی اینترنشنال و امریکا وسیا و موساد و اسرائیل و ،،،،و یک طرح در مجلس مطرح شده و هنوز نه بباره نه. به داره .. در مجلس مخالفینی دارد و موفقینی
  • Majid IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    18 7
    نمی دانم این دلقک ها که هر روزی یک نقشی بازی می کنند چکاره مردم هستند که خود را نمک هر آشی می کنند
  • محمدایوب IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    23 5
    آقای پرستویی پرستو. دولت روحانی. چرا در گرانی های 800درصدی خفه خون گرفتید آن زمانی که فریاد میزدید ورقص شادی می‌کردید تا 1400با روحانی چراروعانی آتان زندگی مردم را سوزاند خفه خون گرفتید آن زمان که برای یک کیلو گوشت مردم شب می‌رفتند تو صف با کد ملی الان مرغ کیلویی 40000 نون تافتون دانه ای 1000 تا حالا کجا بودید
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    8 0
    چرا باید پاسخ اراجیف این جماعت که فقط به نفع خود می اندیشند توسط مقامات داده شود، مگه اینها همان کسانی نبودند هشت سال روحانی را به مردم تحمیل کردند و نفع خودشان را که همانا معافیت مالیاتی است و ... بردند چرا اون موقع که خودشان ذینفع بودند اعتراض نکردند؟
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    7 0
    از خدمات قاليباف در شهرداري یادآوری کنید
  • ایرانی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    9 0
    باز این پادوهای سعودی شروع کردن به هیاهو و کولی بازی . شما پرستو یی و کیانیان و بقیه ی سلبریتیها که از دولت منحوس رو... حمایت کردید و این وضع اسفناک رو توکشور بوجود آوردید حق ندارید هیچ نظری بدید لطفا ساکت
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    6 0
    این مردک و دروغ گویان دیگر می گویند 50 میلیون نفر آدم که در اینستایی که هیچ مجوز و دفتر و دستکی در ایران ندارد به جهنم اگر مشکلی برای این تعداد پیش امد و دچار مشکلات اخلاقی و حریم شخصی و.. شدن
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    5 0
    عجب جوابیه قانع کننده ای...
  • UA ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    6 0
    کاش این جماعت برای ملت کاسه داغتر از اش نمیشدند پولها وزندگیهای انچنانی کمشونه در مو رد هر چیزی هم نظر تخصصی میدن انگار شهرت باعث میشه یادشون بره یه دیپلم پاره هم ندارن
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    7 0
    هم نوایی سلبریتی با اصحاب فتنه با اونور آبی ها
  • GB ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    7 0
    آخه یه آدم بیسواد رو چه به این حرفها. ..
  • ایرانی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    5 0
    عالی بود، یکی از راه های موفقیت جریان انقلاب در 8 سال پیش رو، همراه نمودن و استفاده از ظرفیت هنرمندان و ورزشکاران است؛ دعا گوی دائم جریان انقلاب و ولایت فقیه هستیم. آرزوی پیروزی
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    5 0
    ما کشور خوبی هستیم اما خوب بودن کافی نیست ما دشمنان خیلی قوی داریم پس باید خیلی عالی باشیم نه فقط خوب
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    5 0
    بابا رها کنید این سلبریتی های عشق شهرت را. کار به جایی رسیده یه روز درمیون یک مقام مسئول نامه مینویسه به اینا! آخه مگه اینا کی هستند؟ متخصص هستند که حتما باید برای هر مساله استراتژیک توجیه بشن؟ یه چند وقت که کسی محلشون نمیده یه سر و صدایی راه میندازن دیده بشن. ول کنید تو رو خدا
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    1 4
    آقای رضوی به دوستان هم حزبی خودتان هم یادآوری کنید که مثبتهای دولت روحانی را ببینند متاسفانه بعضی ها تمام هشت سال را سیاه معرفی میکنند
  • ابوالفضل IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    2 0
    حالا اين همه زحمت کشیدین و اين جوابیه رو نوشتین. فکر می کنید حالا مثلا پرویز پرستویی قانع شد،زهی خیال باطل
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    5 0
    الکی گنده شون نکنید
  • جاویدایران NL ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    5 0
    کلاً این سلبریتی جماعت برامون شدن سربار... اینهارو چرا ارزش میدید؟؟ اینهارو گنده نکنید، اینهارو فقط یه جلسه دوستانه دعوت کنید راحت بهشون اینجوری بگیدکه الان این زیرمینویسم: ببینیدسلبریتی های عزیز، شما درایران هست که سلبریتی هستید، خودتون خوب میدونیدکه جای دیگه بریدیک دلارهم نمیتونید کاسبی کنید، جای دیگه هیچ درآمدی نمیتونید داشته باشید، متوجه باشید درآمدشما ازایران هست، پس یا مسئولیت ملی خودتونو بهش احترام میذارید و یاهم اینکه میتونید برید هر کجایی که خواستید و هر کجایی که احساس میکنید ازایران بهتره، اینم بدونید که اینستاگرام و امثال اینها و کلاً اینترنت باید بهش نظم واصولی داده بشه، چه بخواهید چه نخواهید این کار انجام میشه، خودتونو الکی به زحمت نندازید چون بی فایدس، اگه خوشتون نمیاد و احساس میکنید ایران کشور خوبی نیست میتونید برید هرجایی که فکرمیکنید جای خوبیه امازندگی و درآمد و روزی شما توی این مملکت هست پس بهتره به این مملکت پشت نکنید و بفهمید که اینترنت باید سروسامانی بهش داده بشه چون مملکت نگه داشتن شوخی نیست، ایران هم تمام دشمنانش در کمین نشستن برای ضربه زدن به ایران، پس باید اقداماتی رو انجام داد. اگه اینهارو بدونید حد خودتونو‌میدونید.
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    5 0
    میبینم که دوباره 3لیبریتی ها زبون دراوردن
  • سید فروزان CH ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    7 0
    از یک.... انتظار بیشتری نیست ، این آقای .... هم بهتر است مثل بک‌مرد باشد تا منافق ایشان غم بهروز وثوقی را دارد ،برود لس انجلس
  • احمد IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    5 0
    آقای رضوی مطالب شما درست اما آلان در شرایط فعلی چه لزومی به پرداختن به چنین موضوعی وجود داشت؟
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    5 0
    آقای سید محمود رضوی چرا وقتتان در پاسخگویی به این ... را هدر می دهید.؟
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    3 0
    سلام و یک سوال از تمام اندیشمندان عالم هنر و ادب و معرفت و اخلاق و انسانیت بدور از هر جناع و سیاست و دیانت لطفا با شهامت و شفافیت جواب بدهند : اگر یک دختر و یا پسر نوجوان در نظر بگیرید فرزند شما باشد اگر در واتس آب یا اینستاگرام دچار فریب یا انحراف اخلاقی شود و به اعتیاد یا فحشا کشیده شود پدر و مادرش برای احقاق عدالت و شکایت از واتس آب یا اینستاگرام به کجا مراجعه بنمایید فراموش نکنید شاید این اتفاق برای خانواده شما یا فامیل شما اتفاق بیافتد لطفا مردانه و شفاف جواب دهید؟ با تشکر مخلص شما جویای احقاق عدالت.
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    1 2
    عموم نظرات توهین است
    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
      1 0
      از نظر کسی که مخالفت را برنمیتابد هرگونه مخالفتی توهین است!! الان صرف رفتن آقای روحانی هم برای بعضیا حکم توهین را دارد! مردم دیگه خسته شدند از این همه بیفکری و بها دادن به آدم های فاقد ارزش واقعی حالا از هر نوعی که میخواهد باشد!
  • محمد IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    3 0
    یاس وناامیدی نتیجه تلاش بی وقفه دولتی بود که به مردم دروغ گفت. از امثال افراد... نباید بیش از این انتظار داشت. فضای مجازی کمر به زدن ریشه نظام و ملت بسته. اعتقادات، ایدءولوژی وآرمان خواهی معنوی رو از یادها برده. کارش شده که فلان بازیکن چه فرمیه و تتلو چه غلطی میکنه و.... بحث امنیتیش هم به کنار.
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
    1 2
    مردم از ناکارمدی در اینچند سال خشته شدن. آدرس غلط ندهید
  • مرتضی IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    1 0
    مگر همینها نبودند که دولت فاجعه رو.... رو سرکار آوردند ، چرا در این ۸ سال خفه خون گرفته بودند اینها باید در محضر افکار عمومی مجازات بشوند تا دیگر در کاری که تخصصی ندارند وارد نشوند
  • مرتضی ۲ IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    1 0
    اگر شما دستت را تا آرنج در عسل کنی و بگذاری در دهان این سلبریتیها و اصلاحطلب ها و. .. و مرتب نازشون رو بکشی دستت را گاز خواهند گرفت
  • IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    این نمونه کارها خوب هست و لازم و بصورت های دیگر . طوری عمل شود که امثال هنرمندان که تاثیرگذاری دارند . از جمله آقایان کیانیان و پرستوئی ِ
  • IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    دولت نباید حتی یک خانه بسازه و بخش خصوصی باید این کار رو بکنه چی میگید شما
  • GB ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    1 0
    انشاالله خدا صاحبان صهیو نیست این شبکه‌های اجتماعی رو لعنت کنه که اینجوری مردم رو میندازن به جون هم. حتی تو اروپا و روسیه و چین هم دادشون در اومده. از گوگل کرفته تا فیس‌بوک و اپل و ماکروسافت همه رو به خط کردن تو دنیا. به همشون گفتن یا به قانون ما احترام میزارین یا سایتتونو میبندیم.
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • ايراني IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    2 0
    اين 8 سال كه بدبختي و فشار و تحريم رو ملت تحمل كردن اينا كجا بودن كه جيكشون هم در نمي اومد حالا وقتي ديدن فالوورهاي خودشونو احتمالا از دست بدن صداشون در اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مقصر خود ملتن كه مثل نديد بديدها ميفتن دنبال اين جماعت و اونام دور برشون ميداره فك ميكنن كي هستن. ...
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    1 0
    خوبه. بذاراینا حرفی برای گفتن نداشته باشن بعدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس