کرونا در جهان/ ابتلای بیش از ۵۱۰۰۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۵۱ هزار و ۸۹۸ آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۲۴۱ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۹۸ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۵۹ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۷۹ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۵۷۸ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

بیشتر بخوانید:

چگونه آمریکا باعث طولانی‌تر شدن همه گیری کرونا شده است

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۱ هزار و ۸۹۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۵ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۲۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۲۹ هزار و ۳۱۵ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۱ هزار و ۷۹۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۱ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۸۲۴ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۲۴ هزار و ۳۸۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۷ هزار و ۵۸۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۹ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۸۵۵ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۵۶ هزار و ۴۳۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه, فرانسه، انگلیس، ترکیه و آرژانتین نیز به ترتیب با ۶ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۸۷۳، ۶ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۱۹، ۵ میلیون و ۸۵۶ هزار و ۵۲۸، ۵ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۴۵ و ۴ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۷۶۴ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با ۴ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۳۲۰ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۴۴ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۰ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۵۲۱، ۲۹ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۱۱۷ و ۱۸ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۵۴۲ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , آمریکا ,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    مرگ بر آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس