سردار علی فدوی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:خیلی از محرومیت‌ها با انحلال جهاد سازندگی شروع شد.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی صبح امروز در یادواره شهدای حرکت‌های جهادی با عنوانشروع خیلی از محرومیت‌ها با انحلال جهاد سازندگی جهادگران آسمانی در حرم رضوی گفت: اگر جهاد سازندگی بود خیلی از گرفتاری و محرومیت‌ها که در کشور داریم نبود.

بیشتربخوانید:

سردار فدوی: حضور مؤثر سپاه در خوزستان ادامه دارد +فیلم‌

وی افزود: بسیجیان هم اکنون در سراسر میهن اسلامی به خیل بزرگ جهادگران صحنه‌های مختلف تبدیل شده‌اند و ابعاد جدیدی از خدمت‌رسانی را برقرار کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی نیز در این یادواره گفت: حرکت جهادی به جریانی در انقلاب تبدیل شده است که می‌توان به فناوری انقلاب از جنس معنویت و اخلاق و دفاع مقدس نوین نام برد.

سردار محمد زهرایی با بیان اینکه فناوری انقلاب که مشابه اربعین حسینی و راهیان نور صادرکننده بخشی از توانمندی‌ها و ارزش‌های انقلابی است که در جوانان گروه‌های جهادی تجلی پیدا کرده است، افزود: ۴۲ هزار گروه جهادی متخصص در اقشار مختلف فعال هستند و در بومی‌شدن گفتمان جهادی کمک کردند.

رئیس بسیج سازندگی با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی تحت تشکلی به نام شوراهای جهادی شهرستانی و مردمی جهادی استانی به‌صورت آتش به اختیار عمل می‌کنند، ادامه داد: این گروه‌ها و تشکل‌ها جغرافیای مأموریتی خود را تعریف و طرح مسئله به کمک مردم دارند و برای انقلاب اسلامی ظرفیت‌سازی می‌کنند.

زهرایی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی امروز خود را به‌عنوان مؤلفه قدرت جدید انقلاب اسلامی معرفی کرده‌اند، بیان کرد: مؤلفه قدرتی از جنس نیروی انسانی متخصص انقلابی مؤمن پای‌کار است و افرادی هستند که در میدان برای انقلاب اسلامی در گام دوم ساخته می‌شوند و مردانی از جنس دفاع مقدس هشت‌ساله هستند.

او با بیان اینکه امید آن را داریم که افراد حاضر در این گروه‌های جهادی مردانی از جنس دفاع مقدس هشت‌ساله هستند در گام دوم انقلاب تبدیل به مدیران و فرماندهانی شوند که بتوانند بهتر پرچم را برافراشته‌تر کنند، تصریح کرد: مردم کشور به حق و درست از خدمات گروه‌های جهادی استفاده می‌کنند و پشتوانه گروه‌های جهادی هم به بسیج است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با تاکید بر اینکه هرکجا که قرار باشد از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع شود بسیج پای‌کار است، چون بسیج از جنس مردم و با مردم است، تاکید کرد: قانونی که در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است حمایت همه‌جانبه بدون محرومیت برای همه گروه‌های جهادی ایجاد خواهد کرد.

سومین یادواره شهدای جهادگر آسمانی که با خدمتی خالصانه پا در رکاب خدمت به خلق گذاشتند امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

مصادف با همزمانی سالروز دیدار تاریخی رهبر معظم انقلاب با جهادگران کشور در سال ۹۸، با حضور خانواده‌های شهدای جهادی سومین یادواره جهادگران آسمانی در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم از ۵ اثر فرهنگی و رسانه‌ای ویژه شهدای جهادی از جمله کتاب، نماهنگ، مستند و موارد دیگر در حرم امام رئوف امام رضا (ع) رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    1 0
    وقتی دولت لیبرال و سرمایه داری روی کار امد دیگر با روحیه انقلابی و عدالت و محرومین در تضاد می باشد لذا دست به ادغام نماد و دستگاههای انقلابی زد درست زمانی که دولت لیبرال روی کار امد این مشکلات شروع شد کمیته ها ادغام شد جهاد ادغام شد و پیگیر شدند تا دیگر نهادهارا نیز ادغام کنند تا کم کم اثری از انقلاب نماند ولی خداوند رهبر فرزانه حکیم و صبور را در راس نظام قرار داد و مسیر انقلاب را حفظ کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس