سیاری

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: توسعه سواحل مکران برگرفته از شاخص‌های مدیریت جهادی بوده است و رهبر انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید دارند.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حبیب الله سیاری، امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاح ساختمان یاس فاطمی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش با طرح این مسئله که تفاوت مدیریت با مدیریت جهادی در چیست، اظهار داشت: در مدیریت جهادی، عزم راسخ، هدف گذاری، دقت عمل، جدیت، تلاش و پشتکار با هم تجمیع شده و نتیجه آن مدیریت جهادی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها بر احیای روحیه مبتنی بر مدیریت جهادی در سطح کشور تاکید کردند، گفت: اگر بخواهیم در این حوزه مصداقی بیاوریم می‌توانیم به توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی در چند سال گذشته اشاره کنیم.

دریادار سیاری با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی بر مبنای تدبیر، انگیزه و همت مضاعف شکل می‌گیرد، افزود: ما سواحل مکران را در شرایطی توسعه دادیم که بسیاری از مسائل از قبل برای این منطقه پیش بینی نشده بود.

وی افزود: عزم راسخ، جدیت، خواستن، تدبیر کردن و تلاش مضاعف شما عزیزان سبب ساخته شدن این پروژه در کمترین زمان ممکن شد و این برگرفته از همان مدیریت جهادی است که رهبر انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید داشته و دارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش تعامل و همکاری سازنده بین سازمان‌ها از دیگر موارد پیشرفت و توسعه بیان کرد و افزود: به جای موازی کاری و محکوم کردن یکدیگر و فرستادن امواج منفی اکر دست در دستان هم بگذاریم و با وحدت و همدلی پیش برویم و مجموعه توانمندی هایمان را پای کار بیاوریم، سریعتر به نتیجه خواهیم رسید و در ساخت ساختمان یاس فاطمی این تعامل و همکاری ارزشمند محقق شد.

وی با تاکید بر اینکه طرح باید برنامه ریزی لازم را جهت اجرایی شدن داشته باشد، افزود: به طور قطع کار بدون برنامه ریزی مناسب و دقیق خوب پیش نخواهد رفت؛ اما پروژه و فعالیتی که متناسب با برنامه ریزی دقیق باشد بسترساز توسعه و پیشرفت کشور است.

دریادار سیاری از دیگر مواردی که سبب انجام کارهای مدیریتی سازنده و مطلوب می‌شود به داشتن نیت خالصانه و بدون شائبه اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس