کد خبر 1253382
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
پایان چالش عزیزی خادم و چراغپور/رئیس کمیته آموزش کارش را آغاز کرد

رییس کمیته آموزش در خصوص دیدار روز گذشته خود با رییس فدراسیون فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش مشرق، جلال چراغپور اظهار داشت: حدود دو ماه پیش با رییس فدراسیون تلفنی صحبت کردیم. در آن مکالمه عزیزی خادم نظر من را در خصوص امکان همکاری با کمیته آموزش جویا شد و پاسخ مثبت دادم. پس از آن به دلایلی که در راس آن بازی‌های بسیار مهم تیم ملی بود، ادامه صحبت‌ها راکد ماند تا اینکه روز گذشته جلسه‌ای را به عنوان دنباله همان مذاکرات تلفنی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در این جلسه کلیه مسائل کمیته آموزش مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت. برنامه هایی که برای حل مشکلات تنظیم کرده بودم، به صورت شفاهی با رییس فدراسیون در میان گذاشتم و قرار شد برنامه هرچه سریع‌تر به صورت مکتوب در اختیار فدراسیون قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

تحلیل جلال چراغپور از همگروه‌های تیم ملی ایران؛ کره و امارات رقبای اصلی ایران هستند

رییس کمیته آموزش افزود: ضمن اینکه به مباحثی مانند تفاوت نگرش موجود میان آموزش داخلی و مطالب روز دنیا پرداختیمT قرار شد طرحی جهت تحول در آموزش طراحی شود و آن را در اختیار برنامه سازان فدراسیون قرار بدهم و در قالب این طرح تحول آموزش، مطالب روز دنیا را وارد شیوه آموزش کشور کنیم.

چراغپور تصریح کرد: کلیه اختیارات ممکن در کمیته آموزش بر عهده ریاست همین کمیته قرار گرفت. تمام مسائل از قبیل مدرسان، مربیان، محتوای دروس، کلاس‌ها، تقویم‌های کلاس‌های مربیگری و کلیه مسائل در اختیار کمیته خواهد بود و هیچ دپارتمان یا نهاد دیگری نمی‌تواتد موازی کاری کند.

وی اظهار داشت: بلافاصله پس از پایان جلسه کارم را آغاز کردم اما به دلیل اینکه مکان کمیته آموزش تغییر کرده، چند روز دیگر دفتر را تحویل می‌گیرم. حضورم در کمیته آموزش به صورت تمام وقت خواهد بود و تلاش می‌کنم ظرف کمترین مدت آثار حرکت رو به جلو در کمیته آموزش را جامعه فوتبال و مربیان احساس کنند. چرا که خواسته عزیزی خادم ایجاد سامانه مدرن آموزشی است و نگرش او در پی ایجاد یک فدراسیون مترقی است.

جلال چراغپور  بعد از انتخابش به عنوان سرپرست کمیته آموزش انتقاداتی را به رئیس فدراسیون وارد و اعلام کرد با حکم سرپرستی نمی توان کارها را پیش برد اما با جلسه روز گذشته به نظر می رسد چالش های به وجود آمده بین وی و رئیس فدراسیون به پایان رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس