کد خبر 1253426
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
المپیکو ۲۰۲۰ توکیو| انتقاد نادال از رفتار جوکوویچ پس از ناکامی در کسب مدال

ستاره تنیس اسپانیا از رویکرد رقیب صرب خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو پس از شکست در این رقابت‌ها ایراد گرفت.

به گزارش مشرق، ابراز خشم نواک جوکوویچ پس از دومین باخت متوالی‌اش در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ منتقدانی داشته که رافائل نادال هم به تازگی به فهرست آنها اضافه شده است.

جوکوویچ پس از شکست مقابل پابلو کارنیو بوستای اسپانیایی در بازی رده‌بندی تنیس انفرادی مردان المپیک و دست خالی برگشتن به خانه، راکتش را به زمین کوبید و آن را شکست. او بابت این حرکتش عذرخواهی کرد اما گفت که این یک تخلیه خشم عادی بوده که در گذشته هم انجام داده و در آینده هم انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

جوکوویچ: بابت رفتارم عذرخواهی می‌کنم

نادال که برای شرکت در رقابت‌های اوپن سیتی به واشنگتن سفر کرده است، درباره اتفاقی که در بازی رده‌بندی المپیک ۲۰۲۰ توکیو رخ داد، راجع به رویکرد مرد شماره یک تنیس جهان گفت: خوشبختانه روی سکوها تماشاگری نبود و اتفاق دیگری رخ نداد اما خب یکسری اتفاقات هستند که هر از چند گاهی رخ می‌دهند و باید از وقوع آنها جلوگیری کرد، چون وجهه‌ای که با انجام آن کارها برای شما ایجاد می‌شود، چندان جالب نیست. به نظر من بسته به برگزار کنندگان رویدادهای ورزشی باید با مجازات‌هایی متناسب، برخوردهای جدی‌تر و معیارهای بازدارنده‌تر از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند. ممانعت از ایجاد چنین صحنه‌هایی بسیار مهم است به خصوص از سوی کسی مانند جوکوویچ چون او نفر اول جهان است و یکی از بهترین‌های تاریخ. پس خیلی از کودکان او را الگوی خود قرار می‌دهند. به نظر من عجیب است که یک نفر با این همه موفقیتی که در حرفه‌اش کسب کرده است، اینگونه هر از گاهی چنین چنین واکنشی نشان دهد. البته می‌دانم که این واکنش او به خاطر زیادی جنگنده و رقابت‌طلب بودنش است.

نادال با تبریک به هموطن خود بابت کسب مدال برنز المپیک افزود: من برای پابلو کارنیو بسیار خوشحالم. او این پیروزی را تا آخر عمرش به یاد خواهد سپرد، چون لحظه‌ای فراموش نشدنی را برای او ساخت. من می‌دانم مدال بردن در المپیک بسیار خاص است.

نادال در طول حرفه خود دو بار موفق به کسب مدال طلای المپیک شد که اولین آنها در بخش انفرادی المپیک ۲۰۰۸ پکن بود و دومی در بخش دوبل المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس