کد خبر 1253886
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
بدهی های شهرداری تهران اعلام شد

شهردار تهران گفت: در این دوره حدود ۶۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی داشتیم که پرداخت سود بانکی این بدهی و افزایش نیافتن این میزان بدهی نیز خود یک دستاورد محسوب می شود.

به گزارش مشرق، پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در صحن علنی شورای شهر تهران در آخرین جلسه این دوره مدیریت شهری گفت: از سال ۷۶ نسبت به شیوه اداره شهر نقد داشتیم و معتقد بودیم این رویه منجر به کاهش کیفیت زندگی در شهر می شود و فکر نمی کردیم حل این موضوع گردن خود ما قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

احتمال اعلام شهردار جدید پایتخت در روز پنجشنبه

وی ادامه داد: در پنجمین دوره مدیریت شهری بالاترین میزان مشارکت در انتخابات و در ششمین دوره پایین ترین میزان مشارکت در انتخابات را شاهد بودیم. میزان وابستگی بودجه شهرداری به هزینه های ناپایدار را کاهش بدهیم.
شهردار تهران گفت: ما ادعا نمی کنیم تخلفی صورت نگرفته است اما با تخلفات برخورد کردیم. با بلندسازی بی برنامه مقابله کردیم و از تخریب باغات جلوگیری کردیم.

وی ادامه داد: تلاش کردیم میزان فضای سبز را در شهر افزایش دهیم و موفق شدیم به این مهم دست پیدا کنیم. توسعه حمل و نقل عمومی را داشتیم ۴۰ کیلومتر و ۳۹ ایستگاه را به اتمام رساندیم.

شهردار تهران گفت: در این دوره حدود ۶۶ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی داشتیم که پرداخت سود بانکی این بدهی و افزایش نیافتن این میزان بدهی نیز خود یک دستاورد محسوب می شود، قطار تهران تبریز یک همانند یک معضل شهری بود امروز تبدیل به جذاب ترین محور پیاده روی شهر تهران می شود.

حناچی افزود: با وجود کرونا و تحریم های ظالمانه این دوران سخت را پشت سر گذاشتیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس