کد خبر 1286841
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
شهرداری تهران نمایه

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به بررسی‌های کمیسیون بودجه درباره بدهی‌های شهرداری تهران گفت: مسئولان شهرداری به دقت در حال بررسی موضوع و برنامه‌ریزی برای پرداخت بدهی‌ها هستند.

به گزارش مشرق، محمد آخوندی، درباره تدبیر مدیریت شهری تهران برای پرداخت بدهی‌های شهرداری تهران اظهار کرد: از زمان شکل‌گیری کمیسیون برنامه و بودجه برگزاری جلسات متعدد درباره بدهی‌های شهرداری با حضور مدیران شهری آغاز شد و موضوع همچنان در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات نشست مجمع نمایندگان تهران با شهردار و شورای شهر پایتخت

وی با اشاره به اینکه شهردار سابق تهران در آخرین گزارش خود رقمی از بدهی‌های شهرداری را اعلام و برخی رسانه‌ها به صورت غیررسمی ارقام دیگری را مطرح کرده‌اند، ادامه داد: ما در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی‌هایی در این زمینه داشتیم و دوستان در شهرداری هم به دقت در حال بررسی موضوع و برنامه‌ریزی برای پرداخت و کاهش بدهی‌ها و همچنین جلوگیری از ایجاد بدهی‌های جدید هستند که حتما به موقع در این زمینه به مردم و شورا گزارش خواهند داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره بدهی‌های دولت به شهرداری تهران نیز تصریح کرد: با توجه به روابط مناسبی که در این دوره بین مدیریت ‌شهری و دولت وجود دارد و قول‌هایی که به مدیریت شهری داده، روند مناسبی برای کاهش میزان بدهی شهرداری اتفاق خواهد افتاد که البته باید روش اجرایی آن را از شهرداری جویا شد.

وی ادامه داد: تهران موقعیت خاصی دارد و به طور حتم دولت نیز نسبت به شرایط تهران حساسیت دارد؛ اگرچه باید چرایی حل نشدن این مسئله در سال‌های گذشته را از مسئولان قبلی پرسید اما نشانه‌ها و تعاملات موجود و همچنین همکاری‌های نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نویدبخش این است که می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم و گام‌هایی برای پرداخت بدهی‌های دولت به شهرداری برداشته شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس