کد خبر 1253889
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
همدانی: تیمی که پرسپولیس را بُرده باید قهرمان جام‌حذفی شود

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: استقلال شایسته‌ترین تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی است، تیمی که پرسپولیس را شکست داد باید قهرمان این جام شود.

به گزارش مشرق، «ستار همدانی» با اشاره به شکست استقلال در آخرین هفته لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال اگر انگیزه لازم را در بازی با سپاهان داشت به طور حتم در این مسابقه شکست نمی‌خورد و دست خالی میدان را ترک نمی‌کرد.

وی افزود: شکست استقلال در آخرین هفته لیگ برتر معیار خوبی برای انتقاد از آبی‌پوشان نیست چرا که تمرکز مجیدی و شاگردانش بازی روی بازی با گل‌گهر سیرجان بود و آنها نمی‌خواستند مصدوم شوند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر نتایج خوبی گرفت و امتیازات ارزشمندی را به دست آورد. شاید اگر روندی را که این تیم در نیمه دوم لیگ داشت از ابتدای فصل انجام می‌داد الان قهرمانی لیگ به نام استقلال ثبت می‌شد.

همدانی تاکید کرد: امیر قلعه‌نویی در گل گهر تفکرات حرفه‌ای را ایجاد کرده و اینکه این تیم را به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر رساند و دست به کار بزرگی زده و برای رویارویی مقابل استقلال انگیزه‌های زیادی خواهد داشت. مجیدی و شاگردانش باید حسابی مواظب این تیم باشند و بدانند تا رسیدن به فینال فقط یک گام پیش رو دارند.

بازیکن اسبق در پایان گفت: استقلال شایسته‌ترین تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی است، تیمی که پرسپولیس را شکست داد باید جام را کسب کند.

تیم فوتبال استقلال در آخرین هفته لیگ برتر باشگاه‌های یاران با نتیجه ۲ بر یک مقابل سپاهان شکست خورد تا با کسب ۵۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد.

استقلال روز چهارشنبه سیزدهم مرداد در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر خواهد رفت و در صورتی که موفق به شکست دادن این تیم شود راهی فینال این رقابت‌ها می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    8 0
    ۲تا پنالتی که این حرفارو نداره:))
    • zohreh IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
      2 0
      گلات بدجوری سوزانده شون. اینها که به قهرمانی پاک پرسپولیس در جام حذفی باشگاههای آسیا اعتقاد ندارند چطور در جام حذفی شرکت می کنند و با فغانی رشوه گیر پرسپولیس را شکست می دهند.پیشاپیش تبانی ششتقلال را با گل گهر و نکونام را تبریک عرض می نمایم. مکتب ناپاکشون هم مشخص شد دفاعشون باز بود که شله زرد گل بزند.
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۲
    5 2
    البته با کمک داور روسیاهی بنام فغانی .پرسپولیس را بردید. اومد این کار را بکنه و دوباره به استرالیا بره.
  • سعید IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    1 0
    خودشونم به قدرتمندی سرورشون اذعان دارند و صدالبته تیمی که افتخار برنده شدن به لطف داور در زدن ضربات پنالتی و برنده شدن رو داشته نسبت به تیمی که ۵تا خورده از سرورشون سزاورتر برای برنده شون
  • لنگی سوز IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
    0 2
    لنگیای عزیز، ظاهرا جای یک چهارم هنوز میسوزه بدم میسوزه، نه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس