کد خبر 1254625
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۷
لوگو کیهان - کراپ‌شده

گفت: در حالی که هنوز دولت آقای رئیسی کار خود را شروع نکرده است برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای لیستی از مشکلات را ردیف کرده و حل آنها را از دولت ایشان مطالبه می‌کنند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: در حالی که هنوز دولت آقای رئیسی کار خود را شروع نکرده است برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای لیستی از مشکلات را ردیف کرده و حل آنها را از دولت ایشان مطالبه می‌کنند!

گفتم: ولی تمامی این مشکلات را دولتی بر سر مردم آوار کرده است که این زنجیره‌ای‌ها یکسره از آن تعریف و تمجید می‌کردند و برایش تشتک می‌پراندند!

گفت: یکی از آنها تیتر زده « آغاز فصل مطالبات» ! دیگری تیتر زده « حل کدام بحران، اولویت رئیسی است» ! یکی دیگر یادداشت نوشته که باید فلان و بهمان کرد! و ...

گفتم: خُب از یکطرف چیزی برای انتقاد ندارند و از طرف دیگر نمک‌گیر دولت قبلی هستند و باید چیزی بگویند که حق نان و نمک را بجا آورده باشند.

گفت: پس بگو چرا پرت و پلا می‌گویند و حرف‌های خنده‌دار می‌زنند!

گفتم: یارو به دوستش گفت؛ شنیدم ماشین خریدی، مدلش چیه؟ گفت؛ قرمزه! گفت؛ گرون خریدی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    4 0
    جالبه که چک سفید ۴ سال هنوز پاس نسده ....وقاحت نجومی
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    2 0
    اتفاق نظر هست که این قبیله ی پرروی نجومی هستن، چرا نباشن؟ کسی تا حالا بازخواستون کرده؟ محاکمه شدن؟ ۳۲ ساله هر کاری دلشون میخواد می کنن، ته تهش میخوایین مثل تاجگردون از مجلس بیرونش کنین، مگه چی میشه؟ هیچی، میره یه جا دیگه و اندازه یک سال کار خیلی ها تو این مملکت ظرف یک ماه بهش حقوق نجومی میدن.
  • DE ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    4 0
    اتفاقا اقای رئیسی با توکل برخدا وبا خردمندی وقاطعیت شون مشکلات رو سیستماتیک حل خواهند کرد تا این جماعت اصلاحاتچی بی عرضه برای همیشه کاملا کنف و خجل بشن و به زباله دان تاریخ سپرده بشن.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 2
    اینطور که معلومه کلانبایداز دولت رئیسی هیچ انتظاری داشت همش باید به به وچه چه کرد
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    5 0
    ایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران گزارش تکان دهنده جماران از وضع زندگی مردم در کوت عبدالله اهواز و جزییات شب‌های اعتراضات در خوزستان + فیلم جماران ساعت خواب روحانی رفت توبره واخور خالی شد گرسنگی فشار اورد یاد مردم افتادید تا حالا کجا بودید تازه اولش تمام شد لفت ولیسها وخوشگذرانی ها وشب نشینیهای ییلاق جماران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس