1 شهید و ده‌ها زخمی در حمله نظامیان صهیونیست به راهپیمایی فلسطینیان در جنوب نابلس

حمله نظامیان صهیونیست به راهپیمایی هفتگی نظامیان صهیونیست در شهرک بیتا در جنوب نابلس با شهادت یک جوان ۳۷ ساله و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر همراه شد.

به گزارش مشرق، حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به راهپیمایی نمازگزاران فلسطینی در شهرک بیتا در جنوب نابلس با شهادت یک شهروند فلسطینی و زخمی شدن ده‌ها نفر  دیگر همراه شد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا، «عماد علی دویکات» شهروند ۳۷ ساله فلسطینی و پدر چهار فرزند خردسال امروز در حالی که در راهپیمایی مسالمت آمیز و هفتگی ضدشهرک سازی در بیتا شرکت کرده بود به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر که به سینه او اصابت کرد زخمی شد؛ اما پس از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات درگذشت.

یک جوان فلسطینی دیگر نیز به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر که به ناحیه ساق پایش اصابت کرده زخمی شد؛ علاوه بر سه نفر دیگر هم که هدف شلیک گلوله‌های پلاستیکی نظامیان صهیونیست قرار گرفتند و بیش از ۳۰ نفر دیگر هم که بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

شهرک بیتا از سه ماه پیش تاکنون صحنه اعتراضات گسترده به اقدامات رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک سازی‌ها در این منطقه است که با مقاومت خستگی ناپذیر مردم این منطقه همراه شده است؛ بیش از یک هزار فلسطینی طی این مدت  در حملات نظامیان صهیونیست آسیب دیدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس