آرم ارتش

ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد:خبرنگار تمام همت خود را به کار بسته تا بتوانند با قلم رسا و بیان شیوای خود مسیر حق و حقیقت را برای آحاد جامعه ترسیم کند.

به گزارش مشرق، همزمان با فرا رسیدن ۱۷ مرداد «روز خبرنگار»، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانه ای این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد که در تقویم پرافتخار کشورمان به عنوان روز "خبرنگار" نامگذاری شده یادآور تلاش و همت هنرمندانه ایثارگرانی است که در روشنگری و آگاهی بخشی در عرصه های مختلف با انتشار و انعکاس افتخارآفرینی های ایران سربلند اسلامی در مقاطع مختلف تاریخی جایگاه والا و بسزایی داشته اند.

خبرنگاران، پیشقراولان اطلاع رسانی هستند که با درک عمیق از توطئه های دشمنان و معاندان نظام، تمام همت خود را به کار بسته تا بتوانند با قلم رسا و بیان شیوای خود  مسیر حق و حقیقت را برای آحاد جامعه ترسیم کنند.

امروزه که بیش از ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب گذشته است، دشمنان همچنان در عرصه جنگ نرم با انتشار اخبارکذب و دروغین بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به میدان آورده تا با سرمایه های مادی و هزینه های هنگفت، اقتدار حاصل از رهبری امامین انقلاب، مقاومت، همدلی وهمراهی مردم و مسئولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی و ایثار نیروهای مسلح را تضعیف کنند.

بدون شک  امروز خبرنگاران متعهد کشورمان در مقابله با توطئه های شوم رسانه های معاند و افشاگری نقشه های دشمنان و ارتقای مولفه‌های قدرت ملی و تقویت روحیه همبستگی و هم افزایی و امید افزایی در ملت بزرگ و نستوه ایران اسلامی جایگاه خاص و ویژه ای در جامعه دارند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، این روز ماندگار را به تمامی خبرنگاران خدوم  ایران اسلامی  از جمله خبرنگاران پرتلاش عرصه دفاعی و نظامی تبریک عرض کرده و توفیق روز افزون افسران فرهیخته مقابله با جنگ نرم دشمنان را برای صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدسمان و اعتلای نام پرافتخار جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس