کد خبر 1256231
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
دیدار

وزیر خارجه عراق در سفری به عربستان با همتای سعودی خود دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش مشرق، «فؤاد محمد حسین»، وزیر خارجه عراق و «فیصل بن فرحان» همتای سعودی او امروز یکشنبه رایزنی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سعودی (واس)، وزیر امور خارجه عراق امروز وارد ریاض، پایتخت سعودی شده و با بن فرحان درباره روابط دو کشور و راه‌های تقویت این روابط در راستای منافع عراق و عربستان سعودی گت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش، دو طرف همچنین در مورد تقویت همکاری دوجانبه مشترک و هر چیزی که به ثبات در منطقه و حفظ امنیت و صلح بین المللی و نیز درباره برخی مسائل منطقه‌ای و بین المللی رایزنی کرده‌اند.

وزیر خارجه عراق دیروز در ترکیه بود و بنا به گزارش رسانه‌های عراقی او پیامی از «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق به اردوغان، رئیس جمهور ترکیه تحویل داده است. کاظمی رسما از اردوغان خواسته در نشست سران کشورهای همسایه عراق شرکت کند. نشست مذکور قرار است اواخر ماه میلادی جاری در بغداد برگزار شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 0
    زودتر انتخابات برگزار شه تا عراق دو تا لشکر هم برای کمک به عربستان و امارات به مارب نفرستاده. با نخست وزیر "موقت" عراق رو دو دستی تقدیم اسراییل کردن.
  • CA ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 0
    تو همین چند سال دولت موقت صهیونیستی چنان داره ریل گذاری امنیتی اقتصادی فرهنگی میکنه با قرارداد ها و .. که ده ها سال برداشت کنند. یک نمونش قطع شبکه برق عراق از ایران و اتصالش به عربستان و کویت. یکی یکی در همه زمینه ها همین کارو داره میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس