کد خبر 1256427
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
اطلاعیه شرکت توزیع برق برای جلوگیری از قطعی برق

طبق اعلام شرکت توزیع برق با افزایش مجدد دمای هوا، همکاری تمامی مشترکان درمدیریت بار شبکه توزیع برق شهر تهران ضروری است.

به گزارش مشرق، طبق اعلام شرکت توزیع نیروی برق، به اطلاع هموطنان گرامی ساکن پایتخت می‌رساند با افزایش مجدد دمای هوا، میزان مصرف برق در کشور به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده و این مساله منجر به افزایش بار شبکه توزیع برق شده است.

همانطور که پیش از این نیز اطلاع رسانی شده است تمامی متخصصان این شرکت در تلاشند تا کوچکترین وقفه‌ای در ارائه خدمات به مشترکان ایجاد نشود. در همین راستا اگرچه تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی ممکن، به کار گرفته شده است، اما با تداوم شرایط فعلی، جلوگیری از قطع برق بدون همکاری تمامی مشترکان، امکان پذیر نخواهد بود.

از شما درخواست داریم با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه ناشی از شیوع موج جدید بیماری کرونا و ضرورت تامین برق مستمر در مراکز درمانی و منازل شهروندان، اکیدا از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف خودداری کرده و ضمن تنظیم دمای کولرهای گازی بر روی عدد ۲۵ درجه سانتیگراد و استفاده ازکولرهای آبی بر روی دور کند، استفاده از تجهیزات برقی پرمصرفی همچون ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اتو و جاروی برقی را به ساعات ابتدایی روز یا پایانی شب موکول فرمایید.

به اطلاع می‌رساند نقشه برخط جغرافیایی و جدول خاموشی‌های احتمالی برق شهر تهران ویژه مدیریت اضطراری بار در پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir قابل دریافت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس