کد خبر 1256796
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
حضور ۱۵ مبلّغ در سیستان و بلوچستان

مسئول گروه جهادی ام‌المومنین حضرت خدیجه کبری(س) گفت: ۱۵ مبلغ برای سخنرانی در هیأت‌های استان سیستان و بلوچستان راهی منطقه شدند.

به گزارش مشرق، علیرضا گزمی، مسئول گروه جهادی و موسسه خیریه‌ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) در گفت‌وگویی اظهار داشت: امسال به مناسبت ماه محرم بنا داریم مجالس عزاداری برای مردم این استان در مناطق مختلف برپا کنیم. به این منظور ۱۵ مبلغ به منطقه اعزام شده است تا در مجالس مختلف به سخنرانی و تبلیغ دین بپردازند.

وی افزود: ان‌شاءالله بنا داریم پویش هر کوچه یک حسینیه را برپا کنیم و در خانه مردم در محلات مختلف مجالس عزاداری هرچند کوچک داشته باشیم. در مجموع هر روز ۱۵ مجلس عزاداری برپا خواهد شد.

گزمی با اشاره به اینکه مجتمع نان، کیک و کلوچه علی بن موسی الرضا(ع) سیستان نیز روزانه به دست نیازمندان سیستانی نان رایگان می‌رساند، تصریح کرد: اگر کمک‌های مردمی برسد، ان‌شاءالله توزیع نذری از قبیل اطعام نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

حضور ۱۵ مبلّغ حسینی در سیستان و بلوچستان

مسئول گروه جهادی و موسسه خیریه‌ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) با اشاره به اینکه ۸۵ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیرخم با همکاری حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی میان مردم توزیع شد، گفت: در قالب پویش رزق علوی به مدت ۳ روز در روستاها و شهرستان‌های زابل، نیمروز، هیرمند، هامون، زهک، بنجار، شهرعلی اکبر، در حوزه سیستان و زاهدان و سراوان و فنوج در بلوچستان اقدام به طبخ و توزیع تعداد بیش از ۸۵،۰۰۰ پرس غذا گرم چلو مرغ و چلوگوشت و توزیع ۲۰۰۰ قرص نان تافتون پرداختیم.

حضور ۱۵ مبلّغ حسینی در سیستان و بلوچستان

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهدای جوایز به ۵۰۰ نفر از افراد شرکت کنندگان در مسابقه عیدغدیر خم و همچنین برپایی جشن عید غدیر به صورت کارناوال شادی و توزیع ۱۰۰۰ بسته بهداشتی فرهنگی از دیگر برنامه‌های ما در غدیر بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس